کد خبر: ۱۴۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۶ تير ۱۴۰۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

اجرا بیش ۲۰۰ برنامه در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فارس

حجت الاسلام و المسلمین رضایی گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ تا ۱۲ تیر ماه در استان فارس با اجرا بیش از ۲۰۰ آغاز می شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه گفت: برای انعکاس بهتر جنایت ها و ماهیت آمریکا ابتدا باید نسبت به آنچه غربی ها برای حقوق بشر در نظر دارند بازخوانی شود و مواضع آن ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای نسل های سوم و چهارم گفته شود.

وی افزود: هر اتفاقی که در ایران رخ می دهد توسط دشمنان و رسانه های فارسی زبان غربی، سیاسی شود بدین معنی که حتی کوچکترین حادثه ابزاری برای تخریب نظام و حاکمیت ایران استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با بیان اینکه رسانه ها و دولت های غربی به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی با القا ناامیدی و وارونه نشان دادن حقایق هستند، اظهار داشت: در عرصه انتخابات ایران شاهد هستیم که حضور 48 درصدی مردم ما به رغم تمامی تحریم ها، سنگ اندازی و عملیات روانی دشمن این حضور را نقطه ضعفی برای نظام اعلام می کند اما در مشارکت حداقلی مردم در فرانسه را مورد هجمه قرار نمی دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس معتقد است که عناد دشمنان ایران یک عناد عمیق و دشمنی بسیار بسیار کینه ورزانه نسبت به تمدن و فرهنگ ایران اسلامی است؛ آمریکایی ها و غربی ها مشکل با تمدن ایران زمین دارند و در غیر این صورت به این شکل برای تخریب و ناامید کردن مردم کشورمان سرمایه گذاری نمی کردند. 

وی تصریح کرد: مردم از وضع موجود ناراحت هستند چراکه تامین معیشت به سختی افتاده است و باید راه حلی پیدا شود؛ حضور مردم در انتخابات تغییر در نوع زندگی است.

به گفته این مقام مسئول، دشمنان سعی در القای نبود آزادی در کشور ایران دارند اما در کشور های اروپایی، مزدوران مقابل دفاتر رایزنی فرهنگی ایران می ایستاد و رای دهندگان را مورد ضرب و شتم و تهدید قرار می دهند لذا باید نسبت به بازبینی دشمنی غربی ها کار کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به اینکه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ تا ۱۲ تیر ماه در استان فارس با اجرا بیش از ۲۰۰  آغاز می شود، گفت: چاپ بروشور با جنایت آمریکایی ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، سخنرانی ها در جمع مردم و نخبگان، نمایشگاه عکس، نشست ها و میزگرد تبیینی در مساجد نمونه ای ازاین برنامه ها هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری وبینار های تخصصی با حضور اساتید کشوری خبرداد و خاطرنشان کرد: این سلسله وبینار ها با عنوان "آمریکا بدون روتوش" از طریق آدرس mediabin.ir/live  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان