کد خبر: ۱۴۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

تصادف مرگبار در بزرگراه مهندسین

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر و سپس با ستون برق وسط بلوار، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، ساعت ۱۸:۰۳ دقیقه  امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام حادثه رانندگی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در بزرگراه مهندسین  اعزام کرد.

آتش نشانان اعزامی درباره چگونگی وقوع این حادثه رانندگی اظهار داشتند: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶  در بزرگراه مهندسین درحال حرکت بود که به علت نامشخص به شدت با قسمت عقب یک خودروی پژو ۲۰۶ دیگر با دو سرنشین برخورد کرده بود و خودرو ثانویه به دلیل عدم کنترل به ستون برق وسط بلوار برخورد و متلاشی شده بود.

بیشتر بخوانید:

واکسن کرونای «نورا» رونمایی شد

یارانه در دولت جدید چگونه پرداخت می شود؟

تلاش برای رفع خاموشی برق شهر شیراز

آذری جهرمی به شیراز سفر می‌کند

نصرالله:ما از ایران سوخت می‌گیریم،دوستان سعودی هم از عربستان

 به دنبال این حادثه هر دو سرنشین خودرو که دو نوجوان ۱۷ و ۱۶ ساله بودند در داخل اتاقک این وسیله نقلیه مصدوم و گرفتار شدند که در همان لحظات اولیه راننده مرد ۱۷ ساله توسط افراد حاضر از خورد خارج شده بود.

 به محض رسیدن آتش نشانان در محل سریعا ایمنی محل حادثه توسط علایم هشدار دهنده برقرار و نوجوان زن ۱۶ ساله که در وضعیت وخیمی در میان خودروی متلاشی شده گرفتار شده بود از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس گردید.

متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده مرگ نوجوان زن ۱۶ ساله تایید و راننده خودرو که در وضعیت جسمانی نامناسبی بود سریعا به بیمارستان منتقل شد.

 علت بروز این حادثه مرگبار از سوی پلیس راهور منطقه دردست بررسی است.

 آتش نشانان با کمک‌ پلیس راهور، خودروهای حادثه دیده را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان