کد خبر: ۱۴۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد:

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت شبکه توزیع بسته‌های پستی در فارس

آذری جهرمی گفت: ظرفیت شبکه توزیع بسته‌های پستی در فارس به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته و شبکه تجربه مبادلات استان نیز از عدد روزانه حدودا ۱۲۰۰ بسته به ۲۴۰۰ بسته رسیده است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمدجواد آذری جهرمی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی شرکت پست فارس در شیراز گفت: ظرفیت شبکه توزیع بسته‌های پستی در فارس به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته و شبکه تجربه مبادلات استان نیز از عدد روزانه حدودا ۱۲۰۰ بسته به ۲۴۰۰ بسته رسیده است.

وی با بیان اینکه قطعا هر دو اقدام انجام شده نتیجه اش بهبود خدماتی است که به مردم داده می‌شود، خاطرنشان کرد: فارس استان پهناوری است وظرفیت خدمات تجارت الکترونیک در آن افزایش توجهی داشته است.

آذری جهرمی با اعلام راه اندازی پست خصوصی در کشور گفت: فرآیند صدور مجوز فعالیت پست خصوصی ظرف یک هفته آینده نهایی می‌شود و پروانه فعالیت پست خصوصی در کشور صادر خواهد شد.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،  در گذشته ظرفیت شبکه پستی ما متناسب با رشد تجارت الکترونیک در فارس نبود و محدودیت‌هایی در استان به لحاظ نیروی انسانی و فضا وجود داشت، اما امروز با استفاده از ظرفیت هوشمندسازی، فارس سومین سومین استان هدف پست هوشمند شده است.

آذری جهرمی با بیان اینکه در دوران کرونا شرکت پست فعالیت‌های خود را تعطیل نکرد، تاکید کرد: فعالیت‌های این بخش ادامه داشت تا شرایط کرونایی باعث نشود که خدمات پستی متوقف شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: افزایش خدمات در تمام بخش‌ها می‌تواند اثر گذاری اقتصادی را افزایش دهد و موجب شود تا بحران‌های اقتصادی نقش کمتری در معیشت افراد داشته باشد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان