کد خبر: ۱۴۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۰
سرمربی تیم قشقایی شیراز:

گل استقلال ملاثانی اهواز کاملا خطابود

هرمزی با اشاره به اینکه گل استقلال ملاثانی اهواز صد در صد خطا بود، گفت: در یک بازی فیزیکی و با ایجاد حواشی به گل رسیدند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، داریوش هرمزی سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز گفت: برای جبران گل خورده تغییر روش دادیم و با جا به جایی بازیکنان در زمین یک گل بسیار زیبا و تاکتیکی به ثمر رساندیم.

وی افزود: در دقایق پایانی بازی هم می توانستیم گل های بعدی را بزنبم اما بازیکنانم بی دقتی کردند و گرنه با هر سه امتیاز از اهواز باز می گشتیم.

هرمزی با بیان اینکه گرفتن یک امتیاز از گرمای ۵۸ درجه اهواز برای تیم ما بسیار خوب بود، بیان داشت: واقعا بازی کردن در این آب و هوا و همچنین جو سنگین بازی بسیار سخت است.

سرمربی تیم قشقایی ادامه داد: بازی در نیمه دوم در اختیار بود اما تیم حریف چند بار بازی را قطع کرد و سرعت بازی را می گرفتند و با ایجاد حواشی  به دنبال بُرد بودند.

وی با بیان اینکه ما در این بازی کاپیتان تیم را به همراه نداشتیم ، اظهار داشت: نکته مهم این بود که ما برنده بازی فوتبال و اخلاق شدیم.

تیم قشقایی شیراز شامگاه یکشنبه در هفته سی و یکم مسابقات فوتبال دسته یک کشور در اهواز مقابل تیم استقلال ملاثانی این شهر به تساوی یک بر یک دست یافت.

گفتنی است، در پایان هفته ۳۱ لیگ ازادگان تیم های هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز در جای اول و دوم قرار گرفتند تیم فجر سپاسی هم با ۵۱ امتیاز سوم شد ، شاهین شهرداری بوشهربا ۵۰ امتیازچهارم ، مس کرمان با ۴۹ امتیاز هنوز شانس صعود دارند تا سر نوشت تیم های صعود کننده به لیگ برتر به هفته های پایانی کشیده شود .

تیم استقلال ملاثانی با ۳۷ امتیاز در رده سیزدهم و تیم قشقایی هم با ۳۵ امتیاز در مکان پانزدهم ایستاده است

تیم قشقایی در هفته سی و دوم یکشنبه ۱۳ تیر ماه در شیراز  به مصاف تیم بادران  تهران رده دومی می رود و تیم  فجر هم در تهران با تیم هوادار بازی می کند تا شاهد جدال تیم های شیرازی با صدرنشیان تهرانی باشیم که این بازی ها برای هر چهار تیم اهمیت ویژه ای دارد .

در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یک را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته می شوند. 

نود ارومیه و گل ریحان البرز سقوطشان به دسته دوم قطعی شده است اما چوکای تالش هنوز امید ماندن دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان