کد خبر: ۱۴۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

اولین فایل صوتی از مادر بابک خرمدین؛ پدر آرزو به او تجاوز می کرد

ایران موسوی ثانی، مادر بابک خرمدین، که به اتهام همدستی با همسرش در قتل دختر و پسر و دامادشان در بازداشت به‌سر می‌برد، با انتشار یک فایل صوتی از داخل زندان ادعا کرد همسرش «به دخترشان تجاوز می‌کرد» و خود او نیز «قربانی شکنجه و خشونت او» بوده است
اولین فایل صوتی از مادر بابک خرمدین؛ پدر آرزو به او تجاوز می کردبه گزارش سرویس رصد حوادث شیرازه، این فایل صوتی که روز یکشنبه، ۶ خرداد، منتشر شده است و در آن خانم موسوی ثانی می‌گوید که در کودکی به اجبار خانواده اش با پدر بابک ازدواج کرده و هیچ علاقه‌ای به او نداشته است. مادر بابک خرمدین همچنین ادعا می‌کند که همسرش او را زندانی کرده و فرزندانش را به قتل رسانده است.


اکبر خرمدین و ایران موسوی ثانی ابتدا در ۲۶ اردیبهشت به‌اتهام قتل پسرشان، بابک خرمدین که از کارگردانان سینمای ایران بود، بازداشت شدند، اما بعداً اکبر خرمدین اعتراف کرد که «سال ۹۰ با مشارکت دخترش، آرزو، دامادش را کشته و سپس در سال ۹۷ آرزو را هم به قتل رسانده است».
نکته حیرت انگیز اینکه خانم موسوی ثانی در تمامی اعترافات قبلی از همسرش حمایت کرده بود و اذیت و آزار فرزندانش را علت اصلی همدستی با همسرش برای قتل فرزندان و داماد خود عنوان کرده بود.
اعتراف به دو قتل دیگر
در فایل صوتی خانم موسوی ثانی که همچنان در بند مشاوره ۲ زندان قرچک ورامین در بازداشت است، او ادعا می‌کند که خودش «قربانی و زندانی» اکبر خرمدین بوده است. او همچنین در این فایل همسرش را به آزار جنسی دخترشان و تجاوز به او متهم می‌کند و نیز می‌گوید خودش هم مورد تجاوز زناشویی قرار داشته است.
بیشتربخوانید:



این در حالی است که اکبر خرمدین در اعترافات خود برای قتل فرزندان خود انگیزه‌هایی، چون «مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و ارتباط با افراد غریبه» را ادعا کرده و انگیزه‌اش از قتل دامادش را «قاچاق آدم و بدرفتاری با دخترش» عنوان کرده است.
پیش از این قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، گفته بود سرپرست دادسرای امور جنایی تهران عنوان کرده که همسر اکبر خرمدین «تحت فشار همسرش نبوده و از تمام ماجرا‌ها با خبر بوده است».
اولین فایل صوتی از مادر بابک خرمدین؛ پدر آرزو به او تجاوز می کرد
اکنون، اما خانم موسوی ثانی در این فایل صوتی می‌گوید زندگی زناشویی‌اش با اکبر خرمدین «اجباری بوده، تحت شکنجه او قرار داشته و از او می‌ترسیده است.» به نظر می‌رسد که مادر اکبر خرمدین حالا که از جزای جرائم خود آگاه شده در صدد آن است که با مطرح کردن این ادعا‌ها به نحوی از مجازات بگریزد چراکه با مطرح شدن قتل داماد انتظار می‌رود که حکم قصاص در مورد او و همسرش اجرا گردد.
علاوه بر این در فیلمی که از حمل جسد بابک خرمدین توسط مادر و پدرش در آسانسور به دست آمد هیچ اثری از ترس یا اجبار در رفتار این خانم دیده نمی‌شد و به نظر می‌آمد که او با رضایت و آگاهی کامل دست به این کار می‌زند.
بابک خرمدین که بر اساس اعترافات پدرش سومین مقتول پرونده اوست، کارگردانی بود که چندین فیلم کوتاه و بلند در کارنامه‌اش داشت و برخی آثارش در چند جشنواره داخلی هم برگزیده یا تحسین شده بود. بابک خرمدین چندسالی را در لندن زندگی کرد و در نهایت به خاطر دلتنگی برای پدر و مادرش و عشق به وطن به کشور بازگشت.
اولین فایل صوتی از مادر بابک خرمدین؛ پدر آرزو به او تجاوز می کرد
در حال حاضر اکبر خرمدین به‌اتهام مباشرت در قتل و ایران موسوی ثانی، همسرش، به‌اتهام معاونت در قتل در بازداشت هستند و پرونده همچنان در حال رسیدگی است.

خانم موسوی ثانی در فایل صوتی همچنین از بدرفتاری سایر زندانیان با خود درون بند مشاوره ۲ زندان قرچک ورامین (شهرری) نیز خبر داده است. خانم ایران موسوی ثانی پیشتر در اعترافات خود بدرفتاری پسرش و خدمت رسانی پیوسته او به مهمانان خانم بابک را علت تنفرش از فرزند خود عنوان کرده بود.
نظرات بینندگان