کد خبر: ۱۴۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۱ تير ۱۴۰۰
رئیس کل دادگستری استان فارس:

در پرتو مدیریت جهادی رئیس جدید قوه قضاييه حرکت رو به جلو استمرار خواهد داشت

رئیس کل دادگستری استان فارس طی پیامی به نمایندگی از مجموعه قضایی در این استان انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، در بخشی از پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ضمن ابراز خرسندی از سپرده شدن مدیریت قوه قضاییه به مقام عالیقدری که به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی»  برخوردار از تجربه گرانبها و شناخت عمیق و سابقه ای درخشان در امر قضا می باشد؛ آمده است: این انتصاب نوید بخش آینده ای روشن در جایگاه عالی قوه قضاییه  بر پایه شریعت جعفری و با استفاده ازتجارب و دانش نوین بشری است.

در پایان این پیام تبریک، رئیس کل دادگستری استان فارس آمادگی مجموعه قضایی و سازمان های وابسته به قوه قضائیه در این استان در جهت اجرای سیاست ها و منویات ریاست جدید قوه قضائیه را مورد تأکید قرار داده و اظهار امیدواری نموده است؛ در پرتو مدیریت جهادی ایشان حرکت رو به جلو قوه قضاییه استمرار داشته باشد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محسنی اژیه ( دامت برکاته)
ریاست معظم قوه قضائیه

با اهداء سلام و احترام

خداوند متعال را شاکریم که مدیریت قوه قضائیه به عهده مقامی عالیقدر قرار گرفت که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» برخوردار از تجربه گرانبها و شناخت عمیق و سابقه درخشان در امر قضا می باشند.

در پرتو مدیریت عالمانه و مدبرانه حضرتعالی طی سالهای متمادی در بخش های مختلف قوه قضاییه شاهد تحولات بنیادین بوده ایم که نوید بخش آینده ای روشن در جایگاه عالی ریاست قوه قضائیه بر پایه شریعت جعفری و با استفاده از تجارب و دانش نوین بشری است.

حال که به فضل خداوند متعال و با عنایات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»  دوره صدارت حضرتعالی در جایگاه عالی ریاست قوه قضائیه آغاز می شود به عنوان عضو کوچکی از دستگاه قضایی و به نمایندگی از تشکیلات قضایی و اعضای شورای قضایی استان پهناور فارس این انتصاب عالی و شایسته را تبریک عرض نموده و دوام توفیقات حضرتعالی را در عرصه عدالت و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) و ائمه اطهار (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دادگستری استان فارس و سازمان های وابسته به قوه قضائیه در این استان در پرتو مدیریت جهادی حضرتعالی آماده اجرای سیاست ها و منویات معظم له و استمرار حرکت رو به جلو قوه قضاییه می باشند.
من الله توفيق

سید کاظم موسوی
 رئیس کل دادگستری استان فارس

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان