کد خبر: ۱۴۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۲ تير ۱۴۰۰
مدیرکل کمیته امداد فارس خبرداد:

جذب ۲۷۴۶۴ حامی جدید ایتام فارس در طرح ایران مهربان

بذرافشان گفت: از ابتدای آغاز طرح پویش ایران مهربان تاکنون ۲۷ هزار و ۴۶۴ حامی جدید جذب شده اند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس گفت: از ابتدای آغاز طرح پویش ایران مهربان(نیمه دوم شهریور ماه سال گذشته) تاکنون ۲۷ هزار و ۴۶۴حامی جدید به جمع حامیان اکرام فرزندان ایتام و محسنین پیوستند.

وی افزود: در طول مدت اجرای پویش، با جذب تعداد حامیان مذکور، زمینه ارتباط با ۸۸ هزار و ۸۵ فرزند معنوی برقرار و مبلغ مساعدت این حامیان در این مدت بیش از ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

بذرافشان با بیان اینگه در حال حاضر تعداد ۱۲۰ هزار ۷۱۶ حامی در استان فارس، حمایت از ۲۶۳۰۳ فرزند ایتام و محسنین را عهده دار هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹۶۰۵ نفر از فرزندان ایتام و مابقی از فرزندان محسنین هستند.

به گفته مدیرکل امداد امام خمینی(ره) مساعدت خیرین اکرام در سال ۹۹ به مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۹۵۴ هزار ریال بوده است که در مدت مشابه در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۲۹۵ میلیارد و ۵۵۴ میلیون و ۳۹۸ هزار ریال با ۶۰ درصد افزایش ارتقا یافته است.

شایان ذکر است در این طرح زمانی که صحبت از ارتباط گیری حامیان با فرزندان معنوی به میان می آید، بدان معناست که هر فرزند ممکن است جهت دریافت کمک و مساعدت برای تامین نیاز های خود، حداقل به ۱۰ حامی ارتباط داده شود.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان