کد خبر: ۱۴۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۳ تير ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر:

حل مشکلات شهر و گره گشایی از کار مردم در راس برنامه های شورا باشد/ حضور میدانی و کار جهادی در محلات محروم مورد توجه اعضای شورای شهر باشد

سردار بوعلی گفت: سپاه و بسیج فارس با تمام ظرفیت ها و امکانات برای گره گشایی از کار مردم و رفع محرومیت از محلات شیراز آماده همکاری با نهادهای مدیریت شهری و شورای شهر هستند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این نهاد یکی از ارکان اصلی مدیریت کلانشهر شیراز است، اظهار داشت: بدون شک عملکرد و اقدامات شورای شهر تاثیر مستقیم بر فضا و سبکِ زندگی شهری مردم داشته و بخش بزرگی از موفقیت در حوزه مدیریت کلانشهرها به تصمیمات اعضای شورای شهر وابسته است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه نام شیراز به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) " مزین شده است، گفت: این عنوان مهم در کنار سایر جنبه های تاریخی و فرهنگی شهر شیراز یک فرصت بسیار خوب برای معرفی هر چه بیشتر شهر شیراز به دنیا و بخصوص دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در سراسر جهان است.

وی با بیان اینکه میزبانی شیراز از کنگره جهانی " حضرت محمد (ص) پیامبر رحمت " نمونه ای از کار فاخر فرهنگی است، گفت: اجرای برنامه ها و برنامه ریزی فعالیت ها ذیل عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) "  اعتلای نام شیراز و تعالی فرهنگی خطه فارس را در پِی خواهد داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه توانمند، دلسوز و مستقل بودن شاخصه های شورای موفق هستند، گفت: شورای ششم حل مشکلات شهر و گره گشایی از کار مردم را در راس برنامه های خود قرار دهد و ارتباطات دوسویه و مداوم با شهروندان را بیش از بیش دنبال کند.

سردار بوعلی با تشریح فعالیت های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی شهید اسکندری، گفت: سپاه فجر در نقاط مختلفی از شهر شیراز پروژه های محرومیت زدایی را اجرایی کرده و در همین راستا سپاه و بسیج فارس با تمام ظرفیت ها و امکانات برای گره گشایی از کار مردم و رفع محرومیت از محلات شیراز آماده همکاری با نهادهای مدیریت شهری و شورای شهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر حضور میدانی و کار جهادی در محلات محروم را مورد توجه قرار دهند و اگر این دو مولفه مهم در کار و رفتار دست اندرکاران مدیریت شهری نهادینه شود شاهد پیشرفت و تعالی هر چه بهتر و بیشتر کلانشهر شیراز خواهیم بود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان