کد خبر: ۱۴۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۰
استاندار فارس:

تحول در فرهنگ باید از تک تک افراد جامعه آغاز شود

رحیمی گفت: موضوع فرهنگ و تحول در آن باید از تک تک افراد جامعه آغاز شود و این روند با توجه به نگاه های متعالی در این حوزه ارزشمند است. 
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عنایت اله رحیمی امروز 16 تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به تدوین سند فرهنگی استان‌ و مباحث و اهداف در نظر گرفته شده در این سند گفت:  موضوع فرهنگ و تحول در آن باید از تک تک افراد جامعه آغاز شود و این روند با توجه به نگاه های متعالی در این حوزه ارزشمند است. 

وی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب گفت: تعالی انسان هدف اصلی این بیانیه به شمار می رود و این هدف ترسیم شده در سند فرهنگی کشور  باید به مرحله اجرا برسد.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد: وجود برنامه و سند، نقشه راه را برای حرکت و فعالیت متولیان مشخص می کند و در این راستا نیز باید ارزیابی و نظارت مستمری وجود داشته باشد. 

رحیمی افزود: ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی در این سند دیده شده و در این راستا باید بعد از اقدام و اجرا سند، باز طراحی های لازم انجام پذیرد. 

استاندار فارس با تقدیر از تلاش های انجام گرفته در تدوین این سند اظهار داشت: هماهنگی و همفکری لازم در این سند ضامن موفقیت آن به شمار می‌رود و با تعیین وظایف مشخص هر دستگاه و اعتبارات لازم برای آن، دغدغه های اجرایی کاسته خواهد شد. 

انتهای پیام/س/ح

نظرات بینندگان