کد خبر: ۱۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۰
مديرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس خبر داد:

جابجایی بیش از ۷۸ هزار تن کالای اساسی فارس از بندر امام خمینی (ره )

سیاهپور از حمل بیش از ۷۸ هزار تن کالای اساسی فارس از مبداء بندر امام خمینی (ره ) در استان خوزستان به استان فارس تا ۱۷ تیرماه خبر داد .
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، علیرضا سیاهپور مديرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به حمل کالا های اساسی به استان گفت: : از ابتدای طرح تخلیه بندر امام از کالاهای اساسی بیش از ۵ هزار دستگاه از ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای فارس برای حمل این کالاها به کارگیری شده اند و تلاش های بسیاری از طرف فعالان این بخش صورت پذیرفته است.

سیاهپور افزود: هم چنین از ظرفیت ناوگان و ماشین آلات بخش راهداری استان نیز برای جابجایی کالاهای اساسی استان فارس بهره گیری شده و در این راستا ۳۱ دستگاه ماشین آلات سنگین این اداره کل نیز به بندر امام اعزام و در حال جابجایی کالاهای اساسی مورد نظر هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با بیان اینکه حمل کالاهای اساسی که عمدتا شامل نهاده های دامی هستند در اوایل هر سال جزء برنامه های اولویت دار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است، تاکید کرد: جابجایی با مشارکت فعالانه بخش خصوصی حوزه حمل و نقل جاده ای کالا صورت می پذیرد.

گفتنی است حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) همواره یکی از دغدغه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ویژه در ماه های نخست هر سال می باشد که با توجه به دپوی کالاهای اساسی استان در این بندر به ویژه نهاده های دامی این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان