کد خبر: ۱۴۸۳۶۶
فیلم//
پاسداران انقلاب اسلامی تمامی همت خود را برای زدودن چهره فقر در استان سیستان و بلوچستان به کار بسته اند. سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در سفر خود به این استان پس از بازدید از مناطق مختلف وقتی مشکلات مردم را می بیند و پای سخنان مردم می نشیند، اشک بر گونه هایش جاری می شود.
تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
به گزارش سرویس چندرسانه ای شیرازه، پاسداران انقلاب اسلامی تمامی همت خود را برای زدودن فقر از چهره استان سیستان و بلوچستان به کار بسته اند. 

در این میان سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به استان سیستان و بلوچستان از مناطق این استان بازدید کرد.

سردار پاکپور با اشاره به اهداف سفرش به سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وضعیت ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان که از قرمز فراتر رفته و مناسب نیست و همچنین پیگیری برنامه ها و پروژه های محرومیت زدایی که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در منطقه در حال ساخت است، از روز گذشته وارد این استان شدیم.

وی با اشاره به برنامه های سپاه در وضعیت کرونایی استان، بیان کرد: با توجه به اینکه استقرار بیمارستان‌های صحرایی در حوزه کرونا بر اساس فرایند و پروتکل خاصی صورت می گیرد، جلسه‌ای روز گذشته با ستاد مقابله با ویروس کرونای استان برگزار و مقرر شد ۲ بیمارستان سیار تخصصی مجهز با کادر درمانی متخصص در منطقه مستقر شود تا در صورتی که بیمارستان های استان پاسخگوی بیماران کرونایی نبود، این مراکز عملیاتی شود.

این فیلم سفر امروز سردار پاکپور است که در بخشی از آن این سردار جهادی با شنیدن مشکلات و درد های مردم استان سیستان اشک هایش جاری می شود و برای زدودن غبار محرومیت اراده اش دوچندان می شود. 


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو



نظرات بینندگان