کد خبر: ۱۴۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

گازرسانی به واحد‌های تولیدی و کشاورزی ارسنجان

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: عملیات گازرسانی به واحد‌های تولیدی و کشاورزی شهرستان ارسنجان با حدود ۴ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، غلامعباس حسینی، مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: طرح گازرسانی به کارخانه تولید خوراک دام، واحد گلخانه ای، مرغداری و کارخانه آسفالت با ۴ کیلومتر شبکه گذاری و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت در شهرستان ارسنجان در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس افزود: با بهره برداری از این طرح، ۴ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

حسینی ضمن تاکید بر اهمیت این پروژه ادامه داد: طرح گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای ۳۰ هکتاری بصورت پراکنده در روستای علی آباد ملک ارسنجان که بخشی از آن اجرا و بهره برداری شده و بخشی دیگر نیز که متقاضیان در حال گرفتن مجوزات لازم و دریافت تسهیلات، در آینده اجرا و انجام خواهد شد. همچنین در بخش گازرسانی به روستا‌های شهرستان تقریبا ۹۶ درصد گاز دارند که ۴ درصد دیگر نیز به دلیل تراکم و تعداد خانوار کم و همچنین دور بودن از خط گازدار (هزینه سرانه بیش از سقف مجاز می‌باشد) امکان گازرسانی نداشتند.

تاکنون به ۹۶ واحد صنعتی، تولیدی و گلخانه‌ای ارسنجان معادل ۷۰ درصد صنایع شهرستان گازرسانی شده است و ۹۸درصد جمعیت روستایی و ۹۹درصد جمعیت شهری ارسنجان از نعمت گاز برخوردار هستند و تا پایان سال ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی و ۹۰ درصد صنایع این شهرستان گازدار خواهند شد.

شهرستان ارسنجان در ۱۲۰کیلو متری شمال شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ع


نظرات بینندگان