کد خبر: ۱۴۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۹ تير ۱۴۰۰
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:

مطالبه گری دانشجویان با اراده ای راسخ ادامه دارد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: کنش‌گری و مطالبه گری دانشجویان در آینده نیز با تمام قوت ادامه خواهد یافت.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، امروز در جلسه ای  میلاد حاجی زاده به عنوان مدیر مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس معرفی و از زحمات احسان سیناپور مسئول پیشین این مدیریت تقدیر و تشکر شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز و دبیر مجمع  تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه های پيام نور استان فارس از جمله سوابق میلاد حاجی زاده است.

بیشتر بخوانید:

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در این نشست با اشاره به وقایع کنونی افغانستان اظهار داشت :وضعیت امروز افغانستان درس عبرتی برای همه مردم منطقه است تا مشخص شود هر جا که آمریکا قدم گذاشته نه تنها خیری نداشته بلکه امنیت و آرامش مردم را از بین برده است و وضعیت امنیت کنونی افغانستان امروز پس از حضور آمریکا در این کشور بدتر از بیست سال قبل است.

یوسفی، عملکرد مدیریت مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس را در راستای زمینه سازی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی  و حضور پرشور مردم در انتخابات را اثرگذار برشمرد و تصریح کرد: برگزاری کافه انتخابات، تریبون های آزاد، نبض شهر و مناظره های انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر شیراز و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و.... بخشی از اقدامات این مدیریت بود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: کنش‌گری و مطالبه گری دانشجویان در آینده نیز با تمام قوت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان