کد خبر: ۱۴۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۹ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

چراغ فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی در آگاه سازی مشکلات جامعه باید روشن شود

معاون سیاسی وفرهنگی دفتر نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاه های استان فارس گفت: امروزه نیاز جامعه دانشگاهی بر این است که تشکل های دانشجویی را فعال تر کنیم زیرا با توجه به ارتباط آنان با جامعه می‌توانند صدای مشکلات مردم را به گوش نخبگان برسانند.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، صبح امروز حجت الاسلام مرتضی کوهی در دومین دیدار سالانه خود با مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور استان فارس اظهار داشت:یکی از سیاست های کلان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه که ارتقا بینش سیاسی و مذهبی  است ضرورت دارد طبق فرمایش مقام معظم رهبری که دانشجو مؤذن جامعه است، فضایی فراهم شود تا دانشجو در تشکل های دانشجویی به گونه ای رشد پیدا کند که نمود بیرونی داشته و در جامعه فعالیت مستمرداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

وی با تاکید بر اینکه لزوم ورود تشکل‌های دانشجویی به مباحث اجتماعی بیشتر روشنگری و آگاه سازی مردم است، اظهارکرد: بیشتر مردم در مواجهه با احزاب و کاندیداها بی طرف هستند و این تبلیغات است که در جهت گیری سیاسی مردم اثرگذارعمل کنند که دانشجو در اینجا با شناساندن ویژگی‌های مباحث روز جامعه وبا تشکیل تریبون های سیاسی افراد جامعه را نسبت به واقعیت ها آگاه کنند.

به عقیده  این استاد دانشگاه دلسردی و کمرنگ شدن فعالیت‌های دانشجویی و تشکل‌ها را چالش کرونا دانست و بیان کرد: دانشجویان با وضعیت بیماری کرونا و دور بودن از دانشگاه کمتر فعالیت می‌کنند ونیاز است بر اساس نقشه راه که قرار است به دفاتر نهاد استان ابلاغ شود این کمبود بر طرف شود.

معاون سیاسی وفرهنگی دفتر نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاه های استان فارس  تاکید کرد: در دانشگاه های استان فارس امروزه نیاز است هر برنامه فرهنگی وسیاسی که در دانشگاه های انجام می شود با حمایت تشکل های دانشجویی برگزار شود. این دیدار ها قرار است در تمامی دفاتر نهاد استان انجام شود.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان