کد خبر: ۱۴۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۱ تير ۱۴۰۰
مدیرکل بهزیستی فارس خبرداد:

مشارکت اجتماعی دانش آموزان فارس در پیشگیری از آسیب های اجتماعی (مانا)

کشفی نژاد گفت: نوجوانان در طرح مانا توسط تسهیلگران آموزش می بینند و در حال حاضر ۲۲ تسهیلگر، ۱۰ پایگاه سلامت روان و همچنین ۶ مرکز مثبت زندگی در فارس، مجری این برنامه هستند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،  سید محمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: هدف از اجرای طرح مانا را ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط نوجوانان در محلات در معرض آسیب و کم برخوردار استان دانست و گفت: تلاش این اداره کل نهادینه کردن سلامت اجتماعی و بهبود وضعیت سلامت روان نوجوانان و جوانان است. 

وی در ادامه گروه سنی نوجوانان شرکت کننده در این طرح را ۱۳ تا ۱۸ سال عنوان کرد و با اشاره به این که رصد مسائل روز، حساسیت نسبت به آنها، کشف اولویت ها، طراحی پروژه های چاره ساز و حل مشکلات از مراحل این طرح است افزود: این طرح ظرفیت مشارکت نوجوانان و توانمندی‌های آنان را ارتقا می‌دهد و از گسترش آسیب های فردی و اجتماعی به ویژه اعتیاد در بین نوجوانان جلوگیری می کند. 

مدیرکل بهزیستی فارس اظهار داشت: نوجوانان در طرح مانا توسط تسهیلگران آموزش می بینند و در حال حاضر ۲۲ تسهیلگر، ۱۰ پایگاه سلامت روان و همچنین ۶ مرکز مثبت زندگی در فارس، مجری این برنامه هستند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان