کد خبر: ۱۴۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۲۲ تير ۱۴۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد؛

۷۰ درصد ظرفیت بخش های کرونا در استان فارس تکمیل شده است!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و شصتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عادی پنداری موجب افزایش موارد ابتلا به کرونا شده و با تکمیل شدن ۷۰ درصد ظرفیت بخش های کرونا در سراسر استان، وضعیت بیمارستان ها و مراکز درمانی استان در وضعیت بحرانی قرار دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، دکتر مهرزاد لطفی ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج دُخت نبوت حضرت فاطمه (س) و پیشوای امامت حضرت علی(ع)، هفته ملی ازواج را گرامی داشت.

وی از مردم خواست تا ضمن جدی تر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی حتی در هوای گرم، از تردد غیرضرور در سطح شهر بپرهیزند.

بیشتر بخوانید:


دکتر لطفی تاکید کرد: با توجه به روند انجام واکسیناسیون در فارس، نباید رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی در راستای پیشگیری از ابتلا به این بیماری فراموش شود.

رییس دانشگاه ضمن پیگیری آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون به تفکیک شهرستان ها در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی، به پایش عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در فارس نیز پرداخت.

همچنین ارایه گزارشی از شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان پشتیبان از دیگر محورهای این نشست بود که از سوی رییس دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست، ضمن اعلام گزارشی از آمار انجام واکسیناسیون در استان طی روز گذشته، آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های فارس، شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان، به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای اجرای مصوبات پیشین این ستاد نیز پرداختند.

سیصد و شصتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، بیست و یکم تیر، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان