کد خبر: ۱۴۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

همدلی،راه نجات فوتبال فیروزآباد

رئیس هیات فوتبال شهرستان فیروزآباد گفت: با همدلي مي توان فوتبال فیروزآباد را نجات داد.
به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا، دکتر محمدمعین صفاری در نخستین جلسه با سرمربیان و سرپرستان تیمهای فوتبال شهرستان با تاكيد بر اينكه با همدلي مي توان فوتبال فیروزآباد را نجات داد اظهار داشت:بايد با استفاده از تمام ظرفيت ها و يك برنامه مدون تلاش كنيم وضعيت فوتبال فیروزآباد را بهبود بخشيم و اين اتفاق در سايه همدلي و استفاده از افراد دلسوز و توانمند كه دنبال شهرت نباشد، ميسر خواهد شد.

وی با اشاره به این که برخی افراد فرصت طلب و انتقام جو با انتقادات و تخریب به دنبال تضعیف روحیه در ورزش شهرستان هستند افزود: تخریب و ترور شخصیت ورزشکاران و مجموعه هیات فوتبال امری غیر اخلاقی است و ورزشکاران دلسوزان ورزش‌دوست فیروزآباد هدف را پويايي دوباره فوتبال فیروزآباد قرار دهند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان فیروزآباد گفت: نقد اگر منصفانه، آگاهانه، عالمانه باشد منشا خیرات و برکات است اما اگر خدای ناکرده قصدی، غرضی یا بی اطلاعی ونا آگاهی در کار باشد موجب بی اعتمادی مخاطب شده و نهال نو رسته مطالبه گری که میتواند فرصت مغتنمی باشد به تهدید تبدیل کند.

صفاری بیان داشت:منابع درامدی و پشتیبانی در این منطقه بسیار ضعیف بوده و فوتبال و فوتسال شهرستان فیروزآباد افت و خیزهای بسیاری داشته و هیچ کس برای کسب درآمد وارد این عرصه نشده و نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:امید است همه اساتید، صاحب نظران و پیشکسوتان، همگام و همدل در جهت پویایی و رشد ورزش شهرستان بخصوص در ورزش فوتبال این منطقه که استعدادهای درخشان در آن نهفته شده کمک رسان و یاری گر باشند و با حمایت های جدی نماینده مردم فیروزآباد که خود عضو کمیسیون فرهنگی و رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی بوده و پشتیبانی دیگر مسئولان، امید، نشاط و افتخار برای این شهرستان باقدمت رقم خورد.
نظرات بینندگان