کد خبر: ۱۴۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۳ تير ۱۴۰۰
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون خبر داد:

شناسایی ۵۰ بیمار مبتلا به کروناویروس در شهرستان کازرون طی ۲۴ساعت گذشته

برامکی گفت: با شناسایی ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا ۲۲ تیر ۱۴۰۰ به ۹ هزار و ۴۷۵ نفر افزایش یافت.
به گزارش سرویس سلامت شهرستان‌های شیرازه، بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از شناسایی ۵۰ بیمار مبتلا به کروناویروس در شهرستان کازرون طی ۲۴ساعت گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا  ۲۲ تیر ۱۴۰۰ به ۹ هزار و ۴۷۵ نفر افزایش یافت.

وی افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده ۳۷ نفر ساکن کازرون، ۱۳ نفر ساکن بخش ها و روستاهای اطراف (بورکی ۱ نفر، بلیان ۲ نفر، زرین آباد ۱ نفر، کمان کشی ۱ نفر، پل آبگینه ۱ نفر، مشتان ۱ نفر، میدانک ۱ نفر، شاپور ۲ نفر، بیدزرد ۱ نفر و کنارتخته ۲ نفر ) هستند.

بیشتر بخوانید:

برامکی ادامه داد: ۶۸ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۷ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در پایان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت جدی در رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: پایبندی مردم به این مسوولیت مهم در این پاندمی، تنها راهکار مناسب برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ و قطع زنجیره انتقال آن است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان