کد خبر: ۱۴۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۰
بی خیالی اینبار در مخابرات؛ شهروند شیرازی:

بی‌خیالی و عدم احساس مسئولیت در مخابرات موج می‌زند/ روزانه در حال ضرر چند میلیونی هستم

چند تن از شهروندان شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی شیرازه از عدم ارائه خدمات مطلوب توسط شرکت مخابرات می گویند که باعث اختلال در کسب و کار، نارضایتی و کلافگی شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، امروزه با پیشرفت تکنولوژی در کشور ما می توان اغراق کرد که تمامی کار ها با سیستم های الکترونیکی به پیش می روند، اینجاست که زیرساخت هایی نظیر مخابرات، اینترنت و... مورد توجه واقع شده است که اگر مشکلی در این زیرساخت به جود آید فعالیت مردم دچار اختلال خواهد شد. 

چند تن از شهروندان شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی شیرازه از عدم ارائه خدمات مطلوب توسط شرکت مخابرات می گویند که باعث نارضایتی شده است. 

آقای مرادی کاسب شیرازی در گفتگو با خبرنگار شیرازه با گله از عدم احساس مسئولیت مخابرات در مقابل مشترکین، گفت: یک هفته پیش دچار قطعی تلفن در مغازه شدیم و پس از پیگیری و تماس تلفنی موفق به نتیجه نشدیم. 

وی افزود: به مرکز مخابرات ابوذر مراجعه کردیم و به صورت حضوری پیگیر ماجرا شدیم، شماره تماس یک تکنسین را به ما دادند که هرچه تماس گرفتیم موفق به ارتباط گیری نشدیم و پس از ارسال چند پیام کوتاه، زمانی برای حضور وی در مغازه معین شد که متاسفانه تا کنون به محل کسب ما مراجعه نکردند.

مرادی، ضرر های کسب و کار خودش را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: به دلیل ایجاد مشکل در اینترنت، کارتخوان مغازه غیرفعال شده که باعث ضرر چند میلیونی به کسب و کار من شده است چراکه امروزه تمامی مردم از کارت عابر بانک استفاده می کنند؛ به نظر می رسد بی خیالی و عدم احساس مسئولیت در مخابرات موج می زند چراکه پس از چندین مرحله پیگیری به صورت های مختلف، همچنان ما دچار قطعی تلفن هستیم.

خانم شعله نیز یکی از شهروندان ساکن سومین حرم اهل البیت(ع) است که در خصوص عدم توجه مخابرات به درخواستش گفت: برای منزل درخواست یک خط تلفن دادیم که پس از حضور کارشناس در محل بررسی ها انجام شد و مشخص گردید که امکان سیم کشی تلفن به منزل ما وجود دارد.

وی ادامه داد: مبلغ حق اشتراک را هم بنابه گفته کارشناس به حساب مخابرات واریز کردیم اما از آن روز 6 ماه می گذرد و ما همچنان در انتظار یک خط تلفن هستیم! 

معینی یکی از ساکنین بلوار پاسداران شهر شیراز نیز در گفتگو با خبرنگار ما از قطعی دو هفته ای تلفن ثابت در این محدوده خبر داد و اظهار داشت: بعضی از خطوط تلفن مجتمع مسکونی ما به مدت دو هفته قطع بود که در این مدت برای وصل شدن خطوط تلفن به شرکت مخابرات تماس گرفتیم.

وی ادامه داد: پس از پیگیری مصرانه و مراجعه حضوری همسایه های بالاخره مامور مخابرات به محل مراجعه کرد و مشکل برطرف شد اما سوال این است که چرا ما باید چندین بار پیگیری کنیم تا کارمان انجام شود؟

حرف آخر اینکه...
همانطور که گفته شد در عصر دیجیتال، مخابرات و زیرساخت نقش اساسی را در زندگی مردم دارد لذا باید سعی گردد تا خدماتی مطلوب و درخور شان شهروندان ارائه شود که متاسفانه شاهد رخ دادن این اتفاق نیستیم.

سوالی که در ذهن ایجاد می شود این است که چقدر باید مردم در انتظار باشند تا یک کار ساده توسط کارشناسان  مخابرات انجام شود؟

چرا متولیان این عرصه به درستی جوابگوی مشترکین خود را نمی دهند؟ 

پایگاه تحلیلی خبری شیرازه آماده انتشار پاسخ مسئولان نسبت به این مطالبه مردمی می باشد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان