کد خبر: ۱۴۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۲۳ تير ۱۴۰۰
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس:

آتش سوزی ارتفاعات جنگلی مهکویه فیروزآباد مهار شد

صمدنژاد گفت: آتش سوزی ارتفاعات جنگلی منطقه مهکویه و جنگل‌های ارتفاعات روستای بیروکان فیروزآباد با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی و مردم محلی و طبیعت دوست مهار شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، عبدالحسن صمدنژاد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: آتش سوزی ارتفاعات جنگلی منطقه مهکویه و جنگل‌های ارتفاعات روستای بیروکان فیروزآباد با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی و مردم محلی و طبیعت دوست مهار شد.

وی افزود: این آتش سوزی حوالی ساعت ١١ صبح شروع و در ساعت ۲۳ دیشب اطفاء شد؛ پس از گزارشات دریافت شده بلافاصله نیرو‌های منابع طبیعی به این مناطق اعزام و در نهایت با تلاش بی وقفه نیرو‌های امدادی، آتش سوزی مهار و تحت کنترل قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس با حضور در عملیات مهار این حریق، عنوان کرد: با جایگزین شدن نیرو‌های جدید، عملیات پایش و رصد منطقه حریق از ساعت ۳ بامداد تا ظهر امروز در منطقه انجام گرفت.

صمدنژاد تصریح کرد: در حال حاضر نیز تعدادی از نیرو‌های اطفاء حریق به منظور اطمینان از خاموش شدن کامل آتش و نیز جلوگیری از شعله ور شدن مجدد حریق در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به حضور تاثیر گذار نیرو‌های هنگ امداد طبیعت اداره کل و شهرستان‌های فیروزآباد، کوار، شیراز، سروستان، فراشبند، نیرو‌های محیط زیست فیروزآباد، بخشدار میمند، هلال احمر، پایگاه اورژانس در این عملیات از مردم طبیعت دوست شیراز، فیروزآباد و روستا‌های همجوار جهت همکاری خوب آنان در مهار سریع این حریق قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان