کد خبر: ۱۴۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۴ تير ۱۴۰۰
پیش‌بینی شد؛

ایجاد ۹۶۴۱ فرصت شغلی در بخش کشاورزی فارس

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: با توجه به ظرفیت‌ها، مشوق‌ها و مزیت‌های استان فارس امسال ۹۶۴۱ فرصت شغلی در بخش کشاورزی،۲۶۶۰ نفر اشتغال دائم و ۶۹۸۱ نفر اشتغال فصلی پیش بینی شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمود کجوری مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تحقق ایجاد فرصت‌های شغلی در ۱۰ زیر بخش آب وخاک، اموردام، باغبانی، ترویج، حفظ نباتات، دامپزشکی، زراعت، شیلات، صنایع و مکانیزاسیون و در ۳۶ شهرستان استان فارس با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در منطقه در بخش کشاورزی پیش بینی شده است.

وی در این خصوص اضافه کرد: تامین منابع مالی فرصت‌های شغلی براساس منابع تسهیلاتی از جمله اعتبارات ترجیحی گلخانه، صندوق توسعه ملی، بند الف تبصره ۱۸ و خط اعتباری مکانیزاسیون صورت خواهد پذیرفت.

به گفته این مقام مسئول، برای اجرای مطلوب تحقق اشتغال در امسال ۳۶ کاربر شهرستانی به منظور ثبت فرصت‌های شغلی در سامانه رصد و ۱۰ ناظر استانی برای نظارت بر صحت اشتغال‌های ثبت شده به کارگیری شده اند.

کجوری ضمن اشاره به سامانه رصد بیان کرد: اشتغال‌های ایجاد شده توسط کاربران شهرستانی در سامانه رصد به آدرس: rasad-eshteghal.ir ثبت و کد رهگیری آن‌ها اخذ می‌شود و تا کنون تعداد ۹۰۰ نفر فرصت شغلی در سامانه ثبت و محقق شده است.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان