کد خبر: ۱۴۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۲۴ تير ۱۴۰۰
رحیمی:

سرانه ورزشی فارس جهش دو برابری داشته است

استاندار فارس با اشاره به جهش بسیار بلند در توسعه زیرساخت‌های استان،گفت: در دوره هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم سرانه ورزشی فارس جهش دو برابری داشته است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در آئین افتتاح سالن ۶۰۰۰ نفره شیراز به‌نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به جهش بسیار بلند در توسعه زیرساخت‌های استان، گفت: سرانه ورزشی در دوره هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم به ۲ برابر افزایش یافته است هرچند، هنوز به استاندارد‌های لازم نرسیدیم، اما جهش دو برابری داشته است.

وی با بیان اینکه طبق وعده‌ای که به مردم فارس و شهر شیراز داده بودیم، تلاش‌های زیادی برای تزریق اعتبارات لازم به این پروژه انجام شد، گفت: سالن ۶۰۰۰ نفره شیراز بهنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از پروژه‌های مورد نیاز بود که ما بتوانیم ورزش‌های سالمی را در چهارچوب استاندارد‌های بین المللی در شیراز به عنوان قطب خدمات‌رسانی منطقه جنوب کشور به افتتاح برسانیم.

رحیمی با بیان اینکه برای احداث این سالن تا کنون بیش از ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: این سالن چند منظوره ۱۶ هزار متر مربع مساحت دارد و با افتتاح آن می‌توانیم میزبان رقابت‌های بین المللی باشیم.

استاندرا فارس بیان کرد: همزمان نیز ۱۲ پروژه ورزشی دیگر با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در نقاط مختلف فارس به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان