کد خبر: ۱۴۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۲۴ تير ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر:

تفکر جهادی و حضور میدانی شاخصه های مدیر انقلابی هستند

سردار بوعلی گفت: بسیجیان فارس تاکنون عملکرد درخشانی در موضوع یاری رسانی به مردم از خود نشان داده اند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار یداله بوعلی در آئین تکریم و معارفه فرماندهان نواحی بسیج حضرت ثارالله (علیه السلام) و حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز با تاکید بر نقش اساسی بسیج در ترویج فرهنگ انقلابی و کار جهادی در جامعه، گفت: هم افزایی و تجمیع ظرفیت های مردمی در راستای رفع نیازمندی های جامعه و حل مشکلات یکی از رسالت های مهم بسیج است.

وی با بیان اینکه تفکر جهادی و حضور میدانی شاخصه های مدیر انقلابی هستند، گفت: این دو مولفه مهم در کنار خودباوری، معنویت افزایی و مهم تر از همه ولایتمداری و ایمان قلبی به وعده های الهی رموز اصلی موفقیت مدیر انقلابی هستند. فرمانده سپاه فجر در حاشیه این آئین با تجلیل از فعالیت ها و اقدامات بسیجیان در حوزه مقابله با کرونا و اجرای رزمایش های کمک مومنانه، گفت: بسیجیان و گروه های جهادی فارس و بخصوص کلانشهر شیراز تاکنون عملکرد درخشانی در موضوع یاری رسانی به مردم از خود نشان داده اند که نقش موثر نواحی بسیج در هم افزایی و هماهنگی این فعالیت غیرقابل چشم پوشی است.

در این آئین سرهنگ پاسدار بهادر علیپور بعنوان فرمانده سپاه حضرت ثارالله (علیه السلام) و سرهنگ پاسدار احمد جعفری بعنوان فرمانده سپاه حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز معرفی و از خدمات و زحمات سرهنگ پاسدار موسی زارعی و سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان