کد خبر: ۱۴۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۵ تير ۱۴۰۰

ممنوعیت اخذ وجه برای ثبت‌نام در مدارس دولتی فارس

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس گفت: پرداخت مبلغ مشارکت در تامین هزینه مدارس فارس در هنگام ثبت نام داوطلبانه است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سعید مهبود‌ی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان در مد ارس، گفت:  هرگونه دریافت وجه با عنوان مشارکت‌های مردمی در مدارس دولتی در زمان ثبت نام ممنوع است.

وی  افزود: هرگونه مشارکت برای تأمین هزینه مدارس دولتی داوطلبانه است و به هیچ وجه اجباری نیست و بر اساس آیین نامه تنظیمی، مدارس دولتی و غیر دولتی هر کدام بر اساس ضوابط خود اقدام به ثبت نام دانش آموزان می‌کنند و دانش آموزان مدارس دولتی مجبور نیستند مبلغی برای ثبت نام بپردازند.

مهبودی بیان کرد: اولیای دانش آموزان در صورت داشتن هرگونه شکایت در رابطه با ثبت نام فرزندان خود در مدارس می‌توانند با مراجعه به سایت http://Shekayat.medu.ir شکایت خود را ثبت کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس ادامه داد: برقراری تماس با شماره تلفن‌های ٣٢٣۵۶٢٣٠، ٣٢٣۵٩۶١٣ و ٣٢٣۵۵۶٠٩ یا ارسال پیامک به شماره ۵٠٠٠١٠۶٠۶۶٠٠٢٠ از دیگر راه‌های ثبت شکایات در رابطه با ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان فارس است.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان