کد خبر: ۱۴۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

گذر امواج ناپایدار و رگبار و رعدوبرق از آسمان استان فارس

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: تا پنج روز آینده شرایط ناپایدار و رگبار و رعدوبرق را در استان شاهد خواهیم بود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت:  امروز شنبه ۲۶ تیرماه آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در نیمه جنوبی و مرکزی و برخی نقاط شمالی طی بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد شدید موقتی و با احتمال تگرگ به خصوص در جنوب و غرب استان را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: برای فردا یکشنبه ۲۷ تیرماه آسمان استان نیمه ابری، در  بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در اغلب نقاط در روز و شب رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد شدید موقتی و با احتمال تگرگ به خصوص در جنوب و غرب استان پیش بینی می‌شود.

به گفته قطره سامانی، تا پنج روز آینده شرایط ناپایدار و رگبار و رعدوبرق را در استان تا روز سه‌شنبه خواهیم داشت که سه‌شنبه این سامانه ضعیف‌تر و چهارشنبه با احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: کمینه دمــای امــروز اســتــان ایزدخواست با ۱۸ درجه بالای صفر، بیشینه دمـای دیــروز اســتــان لامرد با ۴۴ درجه بالای صفر، کمینه دمای امروز شــیــراز ۲۴ درجه بالای صفر و بیشینه دمــای دیــروز شــیــراز ۳۹ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان