کد خبر: ۱۴۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر:

آرزوی ما شاد شدن دل هوادارن فوتبال در استان فارس است/ بازیکنان فجر با اراده پولادین به میدان وارد شوند

سردار بوعلی گفت: مردم فارس و شیراز به فوتبال و تیم فجر شهید سپاسی علاقمند هستند و حضور فارس در لیگ برتر آرزوی جوانان و هواداران فوتبال در این استان است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با بیان اینکه تاکنون با تمام توان از تیم فجر شهید سپاسی حمایت کرده و سعی کرده ایم نیازمندی های این تیم را برطرف کنیم، گفت: خوشبختانه هیچگونه حاشیه ای در تیم نداریم و بازیکنان و کادر فنی همدل و یکصدا آماده حضور در آخرین و حساس ترین بازی این تیم در فصل جاری هستند.

وی با تاکید بر اینکه آرزو و هدف مهم ما شاد شدن دل هوادارن فوتبال فارس و افتخارآفرینی تیم فجر برای این استان است، گفت: مردم فارس و شیراز به فوتبال و تیم فجر شهید سپاسی علاقمند هستند و حضور فارس در لیگ برتر آرزوی جوانان و هواداران فوتبال در این استان است.

فرمانده سپاه فجر در گفتگو با بازیکنان و کادر فنی تیم فجر شهید سپاسی با بیان اینکه در این بازی حساس با اراده پولادین به میدان وارد شوید، گفت: هر چه از دستمان برآمده برای رفع نیازمندی های این تیم انجام داده ایم و امیدواریم در بازی آخر نیز به نتیجه و هدفمان که صعود به لیگ برتر است دست پیدا کنیم.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: از استاندار فارس، مسئولان استان، مدیران صنایع و کارخانجات، هواداران و تمام افرادی که از تیم فجر شهید سپاسی حمایت کرده اند تشکر می کنیم.

گفتنی است، فردا دوشنبه بیست و هشتم تیرماه ساعت ۱۹:۴۵ تیم فجر سپاسی شیراز به مصاف گل ریحان کرج در ورزشگاه انقلاب این شهر خواهد رفت که در صورت برد تیم همیشه قهرمان فجر شهید سپاسی در این بازی سرنوشت ساز، این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان