کد خبر: ۱۴۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۰
پلیس راهور ناجا خبر داد:

اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۱۸ امروز/ لغو همه مجوزهای تردد صادر شده از سوی فرمانداری‌ها

رییس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه خبر داد و گفت: همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری‌ها صادر شده‌اند لغو و تردد ممنوع است.
 به گزارش سرویس رصدی شیرازه، سردار سید کمال هادیانفر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدویت های تردد به صورت مستمر در حال حاضر اجرا می شود و هم اکنون  اعمال قانون در ۱۶۹ شهر قرمز و ۱۶۶ شهر نارنجی در حال انجام است.

به گفته وی از ساعت ۱۸ امروز در ۱۴ مبادی ورودی و خروجی تهران و البرز، اعمال محدودیت ها اجرا می شود.

هادیانفر افزود: همچنین بر اساس مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا که روز گذشته به پلیس راهور ابلاغ شد و با توجه به تعطیلات اعلام شده از سوی این ستاد، ممنوعیت تردد به شهر های قرمز و نارنجی از ساعت ۱۸۰۰ روز دوشنبه ۲۸ تیرماه تا ساعت. ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ماه انجام می شود.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به تاکید پلیس بر روی عدم مسافرت توسط هم وطنان گفت: به همکاران راهور تاکید کردیم تا هموطنان را برای انصراف از سفر توصیه کنند اما در صورتی که فردی اصرار به ادامه سفر داشته باشد اعمال قانون صورت گرفته و خودرو یک میلیون تومان جریمه نقدی می شود؛ ناوگان بار مسافری از این محدودیت ها مستثنی است و می توانند تردد داشته باشند.

لغو تمام مجوزهای تردد صادرشده توسط فرمانداری ها
سردار هادیانفر یادآور شد: برابر با اعلام وزارت کشور، همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند لغو و تردد ممنوع است؛ هموطنان به استان های گیلان، مازندران، قزوین، غرب استان البرز، جنوب استان تهران و شرق دو استان البرز و تهران به هیچ عنوان سفر نکنند زیرا در مبادی خروجی این استان ها اعمال قانون صورت می گیرد.

هادیانفر افزود: از آن جایی که در اجرای محدودیت و ممنوعیت ها تهران، کرج، شهریار، ورامین و دماوند یکپارچه دیده شده، تردد بین شهری در استان البرز و تهران بلامانع است اما ورود و خروج به این دو استان ممنوع است.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تاکید شده تا روسای پلیس راهور در استان های شمالی و شرقی استان البرز و تهران از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به این استان ها جلوگیری کنند، اظهار داشت: همچنین از ورود و خروج خودروی شهرهای قرمز به سایر شهرها یا استان ها نیز جلوگیری بعمل آید در غیر اینصورت رانندگان یک میلیون تومان جریمه نقدی می شوند.

به گفته هادیان فر، ضمن حضور همکاران پلیس راهور در مبادی خروجی استان های تهران و البرز و شهرهای قرمز، دوربین ها نیز تخلفات را ثبت می کند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان