کد خبر: ۱۴۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۹ تير ۱۴۰۰
یک فعال سیاسی در یادداشت روز خود نوشت:

روزهای مقاومت مردم خوزستان را فراموش نکنیم

کنشگر سیاسی در یادداشتی به حال و روز این روزهای خوزستان و مقاومت مردمانش پرداخت و نوشت:اقتدار و شرف ایران اسلامی مرهون رشادتها و فداکاریهای مردم خوزستان است و حال که مردم این دیار گرفتار بی تدبیری و بی عدالتی دولتمردان شده اند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سیروس سجادیان فعال سیاسی و فرمانده اسبق نیروی انتظامی فارس در یادداشتی که به شیرازه تقدیم کرد به حال و روز این روزهای خوزستان و مقاومت مردمانش پرداخت.


وی در این یادداشت نوشت: عزت، اقتدار و شرف ایران اسلامی مرهون رشادتها و فداکاریهای مردم خوزستان است و حال که مردم این دیار گرفتار بی تدبیری و بی عدالتی دولتمردان شده اند مردم وطن دوست و انقلابی کشورمان نباید آنها را تنها بگذارند.

بیشتر بخوانید:

 در شرایطی که مردم خوزستان بدلیل کمبود آب شرب و کشاورزی دچار مشکلات شدید هستند برماست که هر کدام به اندازه وسع و توان خود به کمک انان بشتابیم.


وقتی مردم خوزستان به هنگام تجاوز مرزی عراق به ایران، جانانه در مقابل دشمن ایستادند و مقاومت کردند، نباید فراموش کنیم، اینان بودند که در گام اول از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع کردند.


این کنشگر و فعال اجتماعی در ادامه یادداشت خود آورده است: حال که مردم خوزستان دچار مصیبت جنگ آب هستند بر دولتمردان است که با همت و تلاش مضاعف، فارغ از هرگونه شعار پوپولیستی نسبت به تامین آب آشامیدنی برای مردم و دامهای آنان که سرمایه اصلی آنهاست اقدام کنند.


فراموش نکنیم که اصناف مختلف از جمله کامیونداران کشورمان و خاصه استان فارسی ها در زمان دفاع مقدس چگونه از طریق ستاد پشیبانی جنگ استان، با ارسال کمک های مردمی، مایحتاج رزمندگان و مردم آن استان را تامین می‌کردند.


حال که دولت روحانی نه برنامه ای برای مردم زجر کشیده دارد و نه تدبیری و حتی به پیشنهادهای دیگران اهمیتی نمیدهد و بدنبال افزایش نارضایتی مردم نسبت به حاکمیت می‌باشد، بر مردم عزیز کشورمان، نیروهای انقلابی و خاصه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، بسیجیان از تمام اقشار و اصناف و اقوام سراسر کشور و جهادگران است که ضمن تشکیل ستاد پشتیبانی جنگ آب در هر استان، نسبت به کمک رسانی به مردم فداکار خوزستان اقدام کنند.


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان