کد خبر: ۱۴۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

هشدار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به دامداران و عشایر شهرستان خفر

فرشید نسب رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خفر از عشایر کوچرو و مرتعداران شهرستان خواست از تردد در اطراف رودخانه ها،مسيل ها ، جويبارها و ارتفاعات خودداری کرده و از انتقال دام هاي خود به این مناطق به علت احتمال وقوع سیلاب و بالا آمدن ناگهانی آب اجتناب كنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در پی پیش بینی های سازمان هواشناسی از بارش شديد باران در روزهاي پایانی هفته،اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خفر به عشایر و مرتعداران كوچرو شهرستان خفر هشدار داد در محدوده رودخانه و مسير مسيل ها و جويبارها اطراق نكنند.


فرشید نسب رئیس اداره منابع  طبیعی و آبخیزداری شهرستان خفر از عشایر کوچرو و مرتعداران شهرستان خواست از تردد در اطراف رودخانه ها،مسيل ها ، جويبارها و ارتفاعات خودداری کرده و از انتقال دام هاي خود به این مناطق به علت احتمال وقوع سیلاب و بالا آمدن ناگهانی آب اجتناب كنند.
وی با اشاره به انجام تمهیدات لازم جهت جلوگيري از بروز خسارت و آسيب به عشایر این شهرستان گفت: در این راستا هشدارهاي لازم درخصوص آمادگي براي مواجهه با بارش زياد به مرتعداران كوچرو شهرستان داده شده است. 

فرشید نسب با اشاره به احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها تصریح کرد: دامداران می بایست از حضور و نزديك شدن به حاشيه يا بستررودخانه ها خودداري و در صورت موجه شدن با سيلاب و بارش هاي تند محل اسكان خود را تغيير دهند.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: عشایر ، شیرازه ، دامداران ، سیل
نظرات بینندگان