کد خبر: ۱۴۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

سردار غیب پرور پیروزی تیم فجر شهید سپاسی را تبریک گفت

به مناسبت قهرمانی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ دسته یک آزادگان و صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش شیرازه، به مناسبت قهرمانی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ دسته یک آزادگان و صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحیمِ

قَوِّ عَلى خِدمَتِكَ جَوارِحی وَاشدُد عَلَى العَزيمَةِ جَوانِحي امام علی(ع)

پیروزی شکوه مندانه تیم فجر شهید سپاسی و صعود به لیگ برتر را در آستانه عید سعید قربان و عید غدیر که حاصل تلاش و زحمات بی بدیل جوانان غیور استان فارس می باشد را به تمامی مردم ولایت مدار استان، خانواده محترم شهدا، مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هواداران تبریک و تهنیت عرض میکنم. 

این رویداد سترگ در آستانه دهه ولایت و امامت، بی شک حاصل زحمات و حمایت های سردار عزیز بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، برادر فلاح مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز کادر فنی و بازیکنان رقم خورد، نشان دهنده توانایی های جوانان غیرتمند این سرزمین شهید پرور برای خلق افتخارات بیشتر و مانا در پهنه تاریخ به شمار خواهد رفت. 

یقینا ادامه پیشرفت این مجموعه که به نام "شهید معزز عبدالمجید سپاسی" مزین بوده و طلایه دار فرهنگ پهلوانی، اخلاق اسلامی در میدان ورزش است با همدلی و همکاری مسئولین در استان رقم خواهد خورد. انشالله شاهد درخشش این مجموعه در ادامه راه خواهیم بود.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور 

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع)

به گزارش شیرازه، تیم فجر شهید سپاسی شیراز شامگاه روز ۲۸ تیرماه در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم قعر نشین و سقوط کرده گل ریحان البرز رفت که در پایان نود دقیقه موفق شد با سه گل تیم میزبان را شکست داده و صعودش را به لیگ برتر قطعی کند.

این صعود پر افتخار تیم محبوب و پر افتخار شیرازی واکنش مقامات استانی و کشوری را در پی داشته است.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان