کد خبر: ۱۴۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۳۰ تير ۱۴۰۰
همزمان با عید قربان:

۳۰۰۰ کیلو گوشت گرم میان نیازمندن شیرازی توزیع شد

قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) گفت: حدود ۶۰ راس گوسفند قربانی با هزینه بیش از 150 میلیون تومان که خریداری شده که به دلیل اینکه گوشت گرم بوده و امکان ارسال به شهرستان ها نیست در شیراز و حومه توزیع خواهد شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین حدائق ظهر امروز در حاشیه آیین قربانی حدود ۶۰ راس گوسفند به مناسبت عید قربان در بنیاد مهدویت اظهار کرد: آیین قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم میان نیازمندان هرساله به همت بانیان خیر صورت می گیرد.

وی افزود: قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود متولی این کار خیر و نیک است و  قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم توسط مجموعه های تحت اشراف آیت الله علیرضا حدائق صورت می گیرد.

به گفته قائم مقام بنیاد مهدویت فارس، قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم با حمایت های خیرین نیک اندیش با نیت سلامتی امام زمان(عج) با عنوان «قربان قدمت مهدی(عج) جان» به منظور تعجیل در فرج ذبح و میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا توزیع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق تاکید کرد: این گوسفندان با هزینه بیش از ۱۵۰ میلیون تومان که خریداری شده که به دلیل اینکه گوشت گرم بوده و امکان ارسال به شهرستان ها نیست در شیراز و حومه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان