کد خبر: ۱۴۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

تانکرهای آبرسان سپاه به سمت خوزستان روانه شد+ فیلم

تانکرهای آبرسان سپاه به سمت ۲۵ درصد از مساحت استان خوزستان در روستاها و شهرهایی که دچار کم آبی هستند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، لشکر تانکرهای آبرسان سپاه به سمت ۲۵ درصد از مساحت استان خوزستان در روستاها و شهرهایی که دچار کم آبی هستند.

سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در آیین اعزام تانکر‌های حامل آب به شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان و دشت آزادگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود ۵۰ دستگاه تانکر آبرسانی در اختیار ما قرار داد تا در این روز‌های سخت و کم آبی بتوانیم مشکل این مردم را حل کنیم.


سردار خادم سید الشهدا افزود: سپاه پاسداران همواره دوشادوش و یاری گر مردم در تمام مراحل و بحران‌ها بوده است تا مشکلات این مردم حل شود.


به گفته وی، مشکل کم آبی در استان در حال حل شدن است و با افزایش خروجی آب از سد‌ها کم کم این مشکل به طور جدی حل خواهد شد. پس مردم نگران نباشند.


فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشورخاطر نشان کرد:همه نیرو‌های مسلح از جمله سپاه، ارتش وناجا وهمچنین نهاد‌های فعال در استان قریب به ۲۰۰ تانکر را برای آبرسانی به شهرستان‌های کم آب در اختیار ما قرار دادند.


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا افزود: امروز خبر خوبی رابرای نخلداران شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان داریم، اینکه اعتباراتی قرار است به زودی از سازمان برنامه و بودجه برای ساخت سد خاکی مارد اختصاص داده شود که با تکمیل این سد کشاورزان و نخلداران این شهرستان‌ها دیگر با مشکل کم آبی مواجه نخواهند شد.

گفتنی است پیش از این اعزام، دیروز با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران و کمک معاونت‌ها و سپاه استان در گروه اول ۳۰ دستگاه تانکر برای اعزام به مناطق کم آب به ویژه دشت آزادگان اعزام شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان