کد خبر: ۱۴۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
درجلسه ستاد عیدغدیر مطرح شد:

باید جشن غدیر را به سطح جامعه برد/ استمرار برنامه های اجرایی باید مدنظر باشد

حجت الاسلام رضایی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم گفت: در مبحث غدیر و اهمیت جایگاه ولایت باید اقدامات مستمر در طول سال با برگزاری برنامه های با کیفیت و خروجی تأثیر گذار صورت پذیرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در  جلسه ستاد بزرگداشت عیدغدیر خم و دهه امامت و ولایت در فارس با اشاره به اهمیت موضوع غدیر و جایگاه امام علی(ع)، مقطعی کار کردن و محدود نمودن اقدامات فرهنگی در موضوع غدیر را آسیبی در برگزاری این مناسبت دانست و تأکید کرد: در مبحث غدیر و اهمیت جایگاه ولایت باید اقدامات مستمر در طول سال با برگزاری برنامه های با کیفیت و خروجی تأثیر گذار صورت پذیرد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری اهمیت غدیر گفت: اگر می خواهیم واقعاً به بحث غدیر و تشیع بپردازیم و کار قابل قبولی انجام دهیم باید غدیر را به مراکز فرهنگی نظیر آموزشگاه ها و دانشگاه ها و حتی اماکن مختلف عمومی مثل بازارها و در واقع به سطح جامعه برد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از اقدامات فرهنگی و پراکنده، متمرکز نمودن مراسم این ایام را با در نظر گرفتن هدف نهضت غدیر خواستار شد و افزود: برگزاری برنامه ها نیاز به حمایت دارد و باید برنامه هایی نظیر شادپیمایی روز غدیر را با متمرکز کردن، به یک حرکت خیابانی عظیم و واحد تبدیل کرد تا شکوه و جلال غدیر و عشق و علاقه مردم به مولا و مقتدای شیعیان جهان حضرت امام علی(ع) آن طور که باید و شاید نمود پیدا کند.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین رضایی، باید از نظر فضاسازی محیطی در شهرها و خیابان ها تبلیغات غدیر را به صورت گسترده داشته باشیم تا زمینه شور و نشاط اجتماعی در این عید بیش از پیش نمایان شود و در عید پیش رو و دهه امامت و ولایت سیمای شهر تداعی کننده عید، جشن و شادی پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان با اشاره به تلاش های ستاد غدیر استان در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات این عید بزرگ از اقدامات این ستاد قدردانی و بر حمایت از اقدامات موثر توسط دستگاه های فرهنگی برای بزرگداشت بهتر اعیاد اسلامی تاکید کرد.


انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان