کد خبر: ۱۴۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

مسیرهای کاروان شادی پیمایی غدیر در سومین حرم اهل البیت(ع) اعلام شد

به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت کاروان شادی پیمایی غدیر از پنجم تا هفتم مرداد ماه در شهر مقدس شیراز به اجرای برنامه می پردازد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام رحیم‌صفری گرایی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس ضمن گرامی داشت ایام سراسر نو دهه ولایت و امامت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی این دهه مبارک و فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم، کاروان شادی پیمایی غدیر به همت مرکز افق بقعه متبرکه سید نظام‌الدین محمود(ع) مشهور به شاهداعی الی الله شیراز و با همکاری هیات دانش آموزی انصار المهدی(عج)، پایگاه های مقاومت بسیج امام حسین(ع) و امیرالمومنین(ع) راه اندازی و از پنجم تا هفتم مرداد ماه به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح شهر مقدس شیراز خواهد پرداخت.

وی افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا از یک و نیم سال گذشته و محدودیت در برگزاری مراسم های فرهنگی، مذهبی و تجمعات یکی از ابتکارات و ایده‌های تبلیغ و ترویج شعائر اهل بیت علیهم السلام به ویژه در دهه ولایت و امامت راه اندازی و حرکت کاروان‌های شادی پیمایی در سطح شهر ها بوده است و امسال نیز در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام شاهد فعالیت این کاروان در سه محور مختلف شهری خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با بیان اینکه حرکت این کاروان در روز های پنجم و ششم مرداد از ساعت 20:30 آغاز می شود؛ گفت: مسیر حرکت کاروان شادی پیمایی غدیر در روز پنجم مرداد از بلوار رازی و سپس به سمت دروازه قرآن، میدان آزادی، بلوار شهید چمران، معالی آباد و فرهنگ شهر خواهد بود و در روز ششم مرداد ماه نیز به سمت خیابان شاهداعی الی الله، کوی زهرا و پل کابلی میدان ولیعصر حرکت خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول، در روز هفتم مرداد مسیر کاروان غدیر به سمت فرودگاه شهید دستغیب شیراز، آرامگاه سعدی و حافظیه خواهد بود و برنامه های این کاروان در روز عید غدیر خم از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس هدف از اجرای این برنامه را تبلیغ فرهنگ غدیر و تعمیق باورهای نوجوانان و جوانان دانست و ابراز کرد: پخش مولودی، اجرای گروه سرود، نورافشانی و توزیع یکهزار بسته بهداشتی و تبرکی میان مردم از جمله برنامه های کاروان شادی پیمایی غدیر در سطح شهر شیراز است.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان