کد خبر: ۱۴۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

المپیاد ورزشی بین زندانیان فیروزآباد برگزار شد

بمنظور اجرای سیاست‌های سازمان زندان‌ها و جهت ایجاد روحیه نشاط و زمینه سازی برای اصلاح و تربیت نادمین، المپیاد ورزشی در رشته های مختلف بین زندانیان برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا، رئیس زندان فیروزآباد در شروع المپیاد ورزشی بیان داشت: یکی از اولویت های مهم سازمان زندانها ، اصلاح و تربیت نادمین و زمینه سازی برای ایجاد روحیه نشاط و تقوا در بین آنان است.

رحیم بازیاری ادامه داد: ما از تمام امکانات جهت انجام این مهم استفاده و وفق آیین نامه جدید سازمان زندان‌ها، یکی از موارد تاثیرگذار در اعطای تسهیلات قضایی ، شرکت زندانیان در امورات ورزشی و تلاش جهت اصلاح خویش می باشد.
 
مسئول فرهنگی زندان نیز ضمن تشکر از نادمین جهت شرکت در المپیاد ورزشی اظهار داشت: ورزش امر مهمی در خودسازی نفس می باشد و قدرت فیزیکی در ادامه افزایش ظرفیت روانی را به دنبال خواهد داشت.
 
حجت الاسلام صادق محمدی ادامه داد: زندانیان شرکت کننده و ممتاز در المپیاد ورزشی جهت اعطا تسهیلات قضایی جهت اعزام به مرخصی، به مراجع قضایی معرفی می شوند.

لازم به ذکر است المپیاد ورزشی در رشته های دارت ، طناب کشی ، فوتسال ، منچ و فوتبال دستی بین ۳۰ نفر از زندانیان با نظارت مسئولین زندان برگزار گردید.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان