کد خبر: ۱۴۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

تحویل کود شیمیایی یارانه ای در سامانه‌ پایش مواد کودی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از تحویل کودهای شیمیایی یارانه ای بر اساس حواله الکترونیکی صادره در سامانه پایش کودی به آدرس payeshkood.ir از ابتدای شهریورماه خبر داد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، سیدناصر حسینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از تحویل کودهای شیمیایی یارانه ای بر اساس حواله الکترونیکی خبر داد و گفت: سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه بندی متصل است و سهمیه کود بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی  تعیین می شود. 

وی تاکید کرد: کشاورزان تا بیستم مردادماه فرصت دارند با مراجعه به مروجین پهنه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، نسبت به تکمیل اطلاعات خود در  سامانه جامع پهنه بندی اقدام نمایند. 
بیشتر یخوانید:
حسینی با تاکید بر اینکه سهمیه کود تنها به کشاورزان تعلق می‌گیرد گفت: ورود به سامانه پایش کودی با استفاده از کد ملی بهره بردار انجام می‌شود و نیاز به نام کاربری و رمز عبور نیست. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان در پایان افزود: این روند بر اساس ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضوابط اختصاصی خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای اساسی موضوع ماده(۲) تبصره ۴ الحاقی ماده (۱۸) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و توزیع بهینه نهاده های کشاورزی اجرا می‌شود.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان