کد خبر: ۱۴۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس:

حس مسئولیت پذیری اجتماعی باید در بین خواص و اهالی مسجد افزایش پیدا کند

حجت الاسلام و المسلمین امیدی گفت: در جامعه کنونی بیش از هرچیزی نیازمند این می باشیم که حس مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه در بین خواص و اهالی مسجد بیش از گذشته افزایش پیدا کند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان حجت الاسلام والمسلمین کرم عباسی به همراه معاونین این ستاد با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس حجت الاسلام والمسلمین امیدی در محل اداره ارشاد برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین امیدی ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک به دبیر جدید ستاد و آرزوی موفقیت در راستای احیاء هدف مقدس سید الشهداء (ع) اظهار داشت: با توجه به اینکه در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد جوانان مومن، انقلابی و متدین و دغدغه مند حضور دارند از این ظرفیت نیرو انسانی می شود در احیاء این فریضه واجب الهی و اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشترین بهره را برد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ادامه داد: در جامعه کنونی بیش از هرچیزی نیازمند این می باشیم که حس مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه در بین خواص و اهالی مسجد بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

وی همچنین در خصوص روش های احیاء این دو فریضه افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد، روضه های خانگی، محور قراردادن مسجد محله بستر مناسبی جهت تغییر افکار عمومی و خواص نسبت به احیاء فریضتین می باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کرم عباسی اظهار داشت: با توجه این که در مسیر احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اشخاصی میباشیم که عالم، آگاه و دغدغه مند باشند نسبت به این فریضه بی شک اصحاب مسجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند به عنوان بازوان ستاد جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای احیاء فریضه الهی نقش بسزایی داشته باشند.

همچنین در پایان پیشنهاد تفاهم نامه همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای بهره مندی حداکثری از ظرفیت فرهنگی و هنری کانون های مساجد ارائه شد.


انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان