کد خبر: ۱۴۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس مطرح کرد:

اهدا ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان فارسی در دهه ولایت و امامت

سردار بوعلی گفت: امسال تهیه و توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه را هدف گذاری کرده ایم که به مناسبت دهه ولایت و امامت ۴۰۰ سری به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آماده ودر سراسر استان توزیع خواهد شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز در آیین اهدا ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند با تبریک عید سعید غدیر گفت: باز هم در این ایام مبارک توفیق پیدا کردیم تا به همت خیرین استان قدم هایی را در راستای کمک های مومنانه برداریم.

وی دهه ولایت و امامت را مورد توجه قرار داد و افزود: تا پایان دهه امامت و ولایت چهاردهمین مرحله از کمک های مومنانه استان فارس ادامه خواهد داشت لذا امسال تهیه و توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه را هدف گذاری کرده ایم که به مناسبت عید غدیر ۴۰۰ سری به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آماده و در سراسر استان توزیع خواهد شد.

سردار بوعلی پویش نذر رهایی و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در مراحل قبلی این پویش ۸۱۱ نفر زندانی با پرداخت بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان آزاد شدند و  در دهه ولایت و امامت ۶۰ نفر تا روز عید غدیر بیش از ۸ میلیارد تومان بدهی به آغوش خانواده می روند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در زمینه آب رسانی اقدامات مختلفی برای خدمت رسانی توسط سپاه استان انجام شده است، تاکید کرد: آب رسانی به روستا های استان از طریق تانکر سیار و همچنین کمک به استان خوزستان انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: با بررسی های انجام شده متوجه شدیم که ۲ هزار خانواده توانایی ذخیره آب ندارند لذا ۲ هزار منبع آب به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان سفارش داده شده است که تا آینده نزدیک به این عزیزان اهدا خواهد شد.

سردار بوعلی، استان فارس را پیشتاز در رزمایش کمک مومنانه و اهدا بسته های معیشتی دانست و بیان داشت: ۱۴ مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان فارس با بیش از ۳ میلیون به نیازمندان اهدا شده است و در این دهه تهیه ۳۰ هزار بسته معیشتی پیش بینی شده است. 

به گفته فرمانده سپاه فجر استان فارس توزیع ۳۰ هزار بسته حجاب و عفاف، طبخ و توزیع یک میلیون پرس غذای گرم، از دیگر برنامه های سپاه استان فارس در دهه امامت و ولایت است.

سردار بوعلی در پایان سخنان خود با تقدیر از خیرین و نیک اندیشان گفت: خیرین در کنار کمک خودشان، مشوق کار خداپسندانه هستند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان