کد خبر: ۱۴۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
نماینده سازمان سنجش در استان فارس:

کنکور کارشناسی ارشد با ۳۴هزار داوطلب در فارس آغاز شد

افشاری فر گفت: کنكور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، در روزهای چهارشنبه پنجشنبه و جمعه صبح ۶و ۷ و ۸ مردادماه ۱۴۰۰، باحضور ۳۴هزار و ۱۰۵داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، علیرضا افشاری‌فر معاون آموزشي دانشگاه شيراز و نماينده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس درخصوص کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توضیح داد: از میان ۶۳۴هزار و۵۴ نفر شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد در کل کشور، ۳۴هزار و ۱۰۵نفر در استان فارس، در ۲۷۴ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


معاون آموزشی دانشگاه شیراز ضمن اعلام این خبر، افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در استان فارس، در ۱۳شهرستان استان یعنی اقلید، جهرم، آباده، داراب، فسا، لار، لامرد، کازرون، فیروزآباد، مرودشت، ممسنی، نیریز و شیراز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گفته نماینده سازمان سنجش در استان فارس، ۲۱هزار و ۴۴۵ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد در حوزه‌های شهر شیراز آزمون خواهند داد که از این تعداد ۱۴هزار و ۴۴۰نفر در حوزه‌ی دانشگاه شیراز حضور خواهند یافت.


افشاري‌فر با تأكيد بر اينكه، براي برگزاري اين آزمون، تمهيدات لازم به‌منظور حفظ سلامت افراد و پيشگيري از شيوع ويروس كرونا صورت گرفته است، توضيح داد: امسال تعداد حوزه‌ها و روزهاي آزمون براي كاهش تراكم داوطلبان افزايش يافته و آزمون‌ها با رعايت کامل دستورالعمل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي و با نظارت نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان