کد خبر: ۱۴۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

مسجد زیبای نصیرالملک شیراز میزبان مولودی خوانان غدیر می‌شود

مدیر داخلی مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز گفت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم ویژه برنامه مولودی خوانی در مسجد تاریخی موقوفه نصیرالملک شیراز برگزار می شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خوشرنگ مدیر داخلی مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز گفت: جشن بزرگ عید غدیر خم از امروز ششم مرداد همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حیاط مسجد نصیرالملک شیراز برگزار می شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت مولودی خوانان، مداحان و شعرای آیینی در این برنامه از جمله ویژگی های متمایز این مراسم جشن خواهد بود به نحوی که مداحان اهل بیت حاج سید عباس انجوی، حاج حسن شیرازی و کربلایی سید مصطفی زارع به اجرای مولودی خواهند پرداخت.

خوشرنگ همچنین از اجرای گروه تواشیح در این برنامه خبر داد و ابراز کرد: با حضور گروه امین ولایت شاهد اجرای چند قطعه تواشیح در مدح و رثای مولا امیرالمونین(ع) خواهیم بود.

مدیر داخلی مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز گفت: حضور شاعران آیینی در این مراسم جشن و سرور یکی دیگر از ویژه گی های این برنامه است و شاعر آئینی کربلایی حجت زارع نیز اشعار خود را در این مراسم قرائت می کند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان