کد خبر: ۱۴۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز خبر داد:

توزیع سه هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شرق شیراز

جعفری گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم (ع) و در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، سه هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان شناسایی شده توسط پایگاه های مقاومت در محلات توزیع خواهد شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، احمد جعفری‌ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج احمد ابن موسی(ع) شیراز  امروز چهارشنبه ۶ مرداد در آیین نهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه، گفت: با فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی با افرادی که به خاطر کرونا معیشتشان به خطر افتاده است، بسیجیان و خیرین به میدان آمدند لذا به مناسبت عید سعید غدیر خم (ع) و در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، سه هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان شناسایی شده توسط پایگاه های مقاومت در محلات توزیع خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه در سه سال اخیر «خدمت به مردم» در اولویت های سپاه پاسداران قرار گرفته است، اظهار داشت: در این بسته معیشتی اقلامی شامل برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات و ... در نظر گرفته شده و بین نیازمندان به خصوص خانواده‌های سیل‌زده توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز  با اشاره به اینکه شیوع کرونا به بسیاری از خانواده‌ها آسیب جدی وارد کرده است، خاطرنشان کرد: اگر تاکید کمک‌های مومنانه رهبر معظم انقلاب نبود، قطعا تبعات این بیماری برای مردم بسیار سنگین‌تر بود؛ در عید سعید قربان ۳۰۰ راس دام قربانی و گوشت آن بین نیازمندان تقسیم شد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: شیراز ، فارس ، بسته معیشتی
نظرات بینندگان