کد خبر: ۱۴۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
در شب عید غدیر انجام شد:

آزادی ۱۱۷ زندانی جرائم مالی و غیر عمد در استان فارس

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در پنجمین مرحله از نذر رهایی برای آزادسازی ۱۱۰ زندانی مالی با همت ستاد دیه و خیرین استان برنامه ریزی کردیم اما با همت رئیس کل دادگستری استان زمینه آزادی ۱۱۷ نفر زندانی فراهم گردید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: از سال گذشته موضوع آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان یکی از کمک های مومنانه در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۵ مرحله برگزار شده است که در مراحل قبل ۸۱۱ نفر از زندانیان که بدهی آنان بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان بوده است از زندان های استان آزاد شده اند.

سردار بوعلی گفت: در پنجمین مرحله از نذر رهایی نیز برای آزادسازی ۱۱۰ زندانی مالی با همت ستاد دیه و خیرین استان برنامه ریزی کردیم اما با همت رئیس کل دادگستری استان زمینه آزادی ۱۱۷  نفر زندانی فراهم گردید.

به گفته فرمانده سپاه فجر استان فارس، در پنجمین مرحله نیز از این ۱۱۷  زندانی، ۶ نفر زندانی زن هستند که زمینه آزادی آنان فراهم شد و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تعداد ۹۲۸ نفر از زندان های استان آزاد  به آغوش خانواده هایشان باز گشته اند.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۰ بتوانند با همت خیرین و اقشار مختلف مردم و بسیج زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با کمتر از ۵۰ میلیون تومان را فراهم کنند.

فرمانده سپاه فجر استان تاکید کرد: یکی از ویژگی های برجسته استان فارس وجود خیرین سرآمد است و امیدواریم در ماه محرم نیز این مهم محقق شود تا زمینه آزادی ۸۱ نفر زندانی با بدهی کمتر از ۵۰ میلیون در سطح استان نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان