کد خبر: ۱۴۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
مسئول گروه جهادی وارث غدیر:

توزیع 5 هزار غذای گرم و 4 هزار اقلام فرهنگی در شام غدیر

مسئول گروه جهادی وارث غدیر از توزیع 5 هزار غدای گرم و حدود 4 هزار اقلام فرهنگی در شام عید غدیر یاد کرد و گفت: وظیفه داریم غدیر را آنچنان پررنگ کنیم که انشالله محیای دولت ظهور شود، باید بر روی موضوع غدیر کارهای گستره ای صورت گیرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سیده زهرا نبی زاده شامگاه عید غدیر در حاشیه مراسم برپایی ایستگاه صلواتی خودرویی که در شیراز صورت گرفت، ضمن تبریک این عید خجسته اظهار کرد: ایستگاه صلواتی خودرویی که اکنون در شیراز برپا شده به همت جمعی از افراد جهادی تهران و قم بوده که زحمات بسیاری را کشیده اند.

وی در ادامه با تصریح اینکه ایستگاه صلواتی خودرویی در شب و شام عید غدیر برپاه بوده است، اضافه کرد: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و توزیع شبانه حدود 2 هزار اقلام فرهنگی از جمله پیکسل، پوستر، کاردستی، بادکنک و غیره از جمله بخشی از فعالیت های گروه جهادی وارث غدیر در شیراز است.

مسئول گروه جهادی وارث غدیر در خصوص غربت غدیر نیز خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم غدیر را آنچنان پررنگ کنیم که انشالله محیای دولت ظهور شود، باید بر روی موضوع غدیر کارهای گستره ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری ایستگاه صلواتی کاملا به صورت جهادی و با همت خیرین صورت گرفته است، عنوان کرد: تاکنون بیش از 5 هزار بسته معیشتی میان اقشار مختلف مردم در این ایستگاه توزیع شده است، همچنین بیش از 50 میلیون تومان نیز هزینه شده است.

نبی زاده در پایان ضمن ابراز گله مندی از مسئولان ذی ربط در برپایی ایستگاه صلواتی گفت: هیچگونه حمایتی برای برپایی ایستگاه صلواتی از سوی مسئولان نشده است تاحدی که ما تمام برنامه های خود را محیا کرده بودیم تا در معالی آباد این ایستگاه را برپا کنیم اما اکنون زیر یک پل برپا شده است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان