کد خبر: ۱۴۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در گفتگو با شیرازه:

واکسیناسیون بیش از ۲۸ هزار نفر از فعالین حوزه حمل و نقل بار و مسافر شیراز آغاز شد

در ادامه طرح تزریق واکسن کرونا، روزگذشته ۸ مرداد ماه نوبت به رانندگان و فعلان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری شیراز رسید که بنا به گفته باباخانی در این طرح بیش از ۲۸ هزار نفر از فعالین حوزه حمل و نقل و ترافیک در بخش بار، مسافر (اتوبوس و تاکسی ) واکسینه خواهند شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پیمان باباخانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه از آغاز گام نخست واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل بارو مسافر شیراز(اتوبوس و تاکسی )  خبر داد و با ابراز خرسندی از اجرای واکسیناسیون رانندگان در شیراز ، این امر را زمینه ساز جلوگیری از ابتلای رانندگان و مسافرین و همچنین جلوگیری از شیوع  هرچه بیشتر بیماری دانست .

وی با بیان اینکه واکسیناسیون ناوگان حمل و نقل مسافر به صورت خودرویی از دیروز در شیراز آغاز شده است، افزود:با پی گیری های انجام شده بیش از ٢٨ هزار نفر از فعالین حوزه حمل و نقل و ترافیک در بخش بار، مسافر (اتوبوس، تاکسی) واکسینه می شوند.

باباخانی با اشاره به اینکه پارک کوهستانی دراک و ورزشگاه پارس در میانرود، دو مرکزی است که برای تزریق واکسن کرونا به این افراد در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: اولویت اول تزریق واکسن با رانندگان تاکسی و اتوبوس های خط واحد است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز ادامه داد: در مرحله اول که روز گذشته آغاز شده است قریب به 2 هزار نفر از فعلان این حوزه  واکسینه شدند.

باباخانی در پایان تصریح کرد: در طول مدت زمان شیوع کرونا روزانه به دو راننده و یک بهره بردار ناوگان اتوبوسرانی هزینه کمک معیشتی پرداخت شده است و بزودی نیز ده هزار بسته معیشتی به مبلغ ۵ میلیون ریال تامین و توزیع می شود.

 انتهای پیام/س


نظرات بینندگان