کد خبر: ۱۴۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم و دهم مدارس عاد‌ی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم و دهم مدارس عاد‌ی از نهم مرداد آغاز شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، رسول قانونی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه پادا اقدام به ثبت نام در مدارس با توجه به طرح آدرس محل سکونت خود کنند. همچنین آزمون نمونه دولتی پایه دهم نیز ١۵ مرداد ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آن دسته از دانش آموزانی که مایل اند در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنند، باید قبل از برگزاری این امتحانات در یکی از مدارس ثبت نام کنند و در صورتی که در آزمون ورود‌ی مدارس نمونه دولتی موفق شدند، آن‌ها به مدارس نمونه دولتی انتقال داده می‌شوند.
 
محمد فیاض پور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: پیامکی از سوی ستاد ثبت نام مدارس به اولیا برای تثبیت و تکمیل پروسه ثبت برای مراجعه به مدارس به صورت نوبت بند‌ی شده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ارسال خواهد شد. سنجش نوآموزان در سال جاری با افزایش تعداد پایگاه‌های سنجش در سراسر استان وضعیت مطلوبی داشته است.

سعید مهبود‌ی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس نیز با تأکید بر این که سعی شده است ثبت نام دانش آموزان به صورت غیر حضوری انجام شود، گفت: دریافت شهریه هنگام ثبت نام از اولیای دانش آموزان ممنوع است.
 
وی با بیان این که هیچ ثبت نامی نباید منوط به دریافت شهریه باشد، گفت: اولیا در صورت مشاهده تخلف در ثبت نام با مراجعه به کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش مناطق و یا مراجعه به سایت shekayat.medu.ir شکایت خود را ثبت کنند.
 
مهبودی در پایان تصریح کرد: شهریه مدارس غیر دولتی مشخص است و در تابلوی اعلانات مدارس نصب شده است و اولیا باید براساس شهریه مصوب اقدام به پرداخت آن کنند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان