کد خبر: ۱۴۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

برگزیدگان جشنواره شهروند برگزیده شیراز معرفی شدند

در مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره شهروند برگزیده شیراز، ۱۳ نفر معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، دبیر جشنواره شهروند برگزیده شیراز با بیان اینکه تنها محور جشنواره امسال، شهروند مشارکت جو و فعال بود، افزود: این مرحله هر چند به صورت آزمایشی برگزار شد اما هدف، الگو سازی برای شهروندان و مشارکت و حضور بیشتر آنان در فعالیت‌های جهادی و خیر خواهانه و مردم دوستانه و همچنین جلب مشارکت بیشتر و تشویق شهروندانی که در این حوزه فعالیت خودجوش دارند، بود. جشنواره امسال در دو مرحله و بر اساس دریافت رزومه شرکت کنندگان و در مرحله دوم، به صورت حضوری و ارزیابی توسط ۵ داور انجام گرفت.

شعبانی یکی از داوران جشنواره هم به ملاک‌های ارزیابی و داوری حضوری برگزیدگان اشاره کرد و افزود: آیتم هایی، چون عضویت در تشکل‌های اجتماع محور، عضویت در هلال احمر، کانون‌های فرهنگی مساجد، انجمن اولیا و مربیان، کانون‌های دانشجویی و در مجموع ۱۳ آیتم با تمرکز بر مشارکت فعال در داوری مد نظر قرار گرفت.

موسوی رئیس شورای اسلامی شیراز در پایان گفت: این جشنواره در سال‌های آینده در ۱۰ محور برگزار خواهد شد و برگزیدگان امسال در انجمن تشکل‌های شهرداری و شورای شهر که اخیرا راه اندازی شده، به عنوان الگوهای شهروندی، نقش محوری ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان