کد خبر: ۱۴۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
مسئول کانون بسیج هنرمندان جهرم خبر داد:

فراخوان جشنواره استانی کارتون عصر انتظار منتشر شد

دبیر جشنواره کارتون عصر انتظار گفت: این جشنواره استانی در هفت محور هنری برگزار می‌شود که بخش کاریکاتور و کارتون آن با محوریت شهرستان‌های جهرم و کوار است.
به گزارش شهرستان های شیرازه، مهدی سروش جهرمی، مسئول کانون بسیج هنرمندان جهرم امروز در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت:مرحله اول جشنواره هنری ادبی عصر انتظار به صورت استانی و در هفت بخش هنری و شش بخش ادبی برگزار می‌شود که بخش کاریکاتور و کارتون آن با محوریت شهرستان‌های جهرم و کوار برگزار خواهد شد. 
 
وی افزود: موضوعات بخش کارتون جشنواره شامل استکبار جهانی، جنگ و خشونت، مردمان آخرالزمان و آمادگی برای ظهور، رسانه‌ها و شکل‌دهی افکار عمومی، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، امیدواری و اعتقاد به ظهور منجی، فرقه‌های دروغین و فتنه‌های آخرالزمان، سبک زندگی اسلامی است.

بنابه گفته دبیر جشنواره کارتون عصر انتظار، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با ابعاد A۴ و وضوح تصویر ۳۰۰ dpi  تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه همراه با بیوگرافی خود از طریق پست الکترونیک به نشانی  asreentezar_kartoon@yahoo.com  ارسال کنند لذا آثار ارسالی نباید قبلا منتشر شده یا جایزه گرفته باشد.

این مقام مسئول ابراز کرد: به نفر اول تا سوم برگزیده این جشنواره به ترتیب ۱۰، ۷ و ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.  

سروش با بیان اینکه امیدواریم میزبان خوبی برای جشنواره کارتون عصر انتظار باشیم بیان کرد: همراهان کانون هنرمندان در این جشنواره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم، کانون بسیج رسانه و معاونت فضای مجازی بسیج جهرم هستند.

گفتنی است، جشنواره بین‌المللی عصر انتظار در سه سطح استانی، ملی و منطقه مقاومت برگزار خواهد شد که مرحله استانی، اولین مرحله این جشنواره است که دبیری بخش‌های مختلف آن به شهرستان‌ها واگذار شده است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان