کد خبر: ۱۴۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

جرایم دیر کرد تسهیلات کشاورزان خسارت دیده ارسنجان بخشیده می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: در اجرای بند" ز" تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، جرایم دیر کرد تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی به کشاورزان آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه و خشکسالی، بخشوده و امهال می شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سیدناصر حسینی خرمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان تصریح کرد: بر اساس این قانون، جریمه تسهیلات پرداختی از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا کنون، به بهره برداران بخش کشاورزی اعم از دامداران، مرغداران، عشایر، کارگاه ها و واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی که از حوادث غیر مترقبه خسارت دیده اند، بخشوده و بقیه بدهی آنها حداکثر بمدت یک سال امهال می شود. اولویت برخورداری از مزایای این بند قانونی با اشخاصی است که بخواهند بدهی خود را بصورت نقدی تسويه کنند و تا کنون از سایر حمایت های مشابه دولتی مانند مزایای بند"خ" ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه، مفاد ماده ۲ آیین نامه اجرایی تبصره ۳۵ قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور، بند"و" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶، بند"ط" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۵ و بند"ل" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ بهره مند نشده اند.

بیشتر بخوانید:

این مقام مسئول ضمن اشاره به نوع فعالیت مشتریان خاطر نشان کرد: امهال تسهیلات مشمولین این دستورالعمل، حداکثر بمدت یک سال و بر اساس نرخ مصوب شورای پول و اعتبار( ۱۸ درصد)خواهد بود و سررسید وام با توجه به نوع فعالیت مشتری تعیین می شود.

به گفته وی؛ متقاضیان استفاده از این طرح ابتدا به بانک کشاورزی منطقه خود مراجعه و در صورتی که مشمول این بخشودگی باشند برای دریافت معرفی نامه به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان