کد خبر: ۱۴۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

خطر ابتلا به کرونا با تجمع در مراکز درمانی

معاون درمان علوم پزشکی شیراز از شهروندان خواست از مراجعه غیر ضروری به مطب ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به شد ت پرهیز کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اورنگ ایلامی با بیان این که با افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان فارس، تعداد مراجعان به مطب ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها نیز افزایش پیدا کرده است، گفت: با توجه به این که در مراکز درمانی و بیمارستان ها، احتمال ابتلا به ویروس کرونا بالا است، توصیه می‌شود افراد از مراجعه غیر ضروری به مطب ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به شدت پرهیز کنند.


وی با اشاره به شلوغی مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی در سطح استان تصریح کرد: در این شرایط از مردم انتظار داریم تا خدمات مربوط به اعمال زیبایی و موارد غیر ضروری را به زمان دیگری موکول کنند.
این مسوول در دانشگاه  از شهروندان خواست تا ضمن حفظ خونسرد‌ی و آرامش، به نکات بهداشتی که از طریق صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مراجع رسمی اطلاع رسانی می‌شود، توجه جد‌ی داشته باشند و از حضور در مراکز عمومی و پر ازدحام بپرهیزند. 
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: شهروندانی که دارای علائمی شبیه به سرماخوردگی همراه با تب زیاد، تنگی نفس و مشکلات گوارشی غیرمعمول هستند، با رعایت نکات بهداشتی به پزشک خانواده یا مراکز منتخب ۱۶ ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا مراجعه کرده و در غیر این صورت، از مراجعه غیرضروری و مستقیم به بیمارستان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان