کد خبر: ۱۴۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
۵ نفر طُعمه آتش سوزی منطقه «هایقر» فیروزآباد شدند:

۳ فوتی و۲مصدوم قربانی آتش سوزی تنگ هایقر

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: در حادثه آتش سوزی تنگ هایقر فیروزآباد سه تن جان باختند و دو نفر مصدوم شدند.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمدجواد مرادیان مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز  بابیان اینکه در حادثه آتش سوزی تنگ هایقر فیروزآباد سه تن جان باختند و دو نفر مصدوم شدند، گفت: در پی وقوع آتش سوزی سد هایقر واقع در شهرستان فیروزآباد استان فارس، نیروهای امدادی به همراه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به رغم سخت گذر بودن منطقه، به محل موردنظر اعزام شدند.

وی بااشاره به اینکه این منطقه به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شده و به علت وزش باد، آتش شعله‌ور و سطح وسیعی از ارتفاعات و مراتع را در برگرفت،افزود:متاسفانه «ناصر بهزادی»، «حامد بهزادی» و «رضا بهزادی» در این حادثه دچار سوختگی و در سر صحنه جان باختند.

مرادیان به مسمومیت یک نفر دیگر در این حادثه و اعزام آن به بیمارستان فیروزآباد، اشاره کرد و ادامه داد: در این حادثه ناگوار «جهانبخش بهزادی» نیز با سوختگی ۵۴ درصد از ناحیه کمر و هر دو دست، دچار مصدومیت شده و به سرعت توسط تکنسین‌ های اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) شیراز منتقل و بستری شد.

رئیس اورژانس 115 فارس با ابراز همدردی، این ضایعه جانگداز را به خانواده جانباختگان، فعالان محیط زیست و سازمان منابع طبیعی تسلیت گفت و از درگاه ایزدمنان برای آنان، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

 انتهای پیام/س



نظرات بینندگان